broeken ???

Hallo,

Ik ben nu 14,5 weken zwanger en pas bijna al mijn gewone broeken niet meer! Maar die zwangerschapsbroeken (met dat elastiek) zijn nog veel te groot. Hoe overbruggen jullie deze periode, ik vind het maar moeilijk hoor, gr Angie.
 
hoi angie

ik heb bij mijn eerste zwangerschap een tuinbroek gekocht die één maat te groot was dit ging perfect. ook net na de zwangerschap heb ik hem een tijdje gedragen toen ik nog niet in mijn gewone broeken paste. thuis droeg ik ook weleens een lekkere joggingbroek of trainingsbroek met elastiek in de taileband. maar dit kan niet voor buiten de deur vind ik.
misschien is het ook een idee voor jou.

groetjes laura
 
Ik deed in die periode mijn gewone (spijker)broeken aan met een haarelastiekje om de knoop en door het knoopsgat. Zo heb ik wel een paar weken overbrugd. Ook na de bevalling kon ik op die manier heel snel mijn oude broeken weer aan!!
 
hai,
probeer de H&M eens. Ze hebben daar genoeg keuze in meegroei-broeken! Ik heb er een paar gekocht toen ik nog amper een buik had en pas er nu nog makkelijk in.
Groetjes!
Stephanie (33+6)
 
Sommige zwangerschapsbroeken hebben niet zo ´n band maar elastiekjes aan de zijkant die je met een knoop strakker zet. Die kan je echt heel erg strak aantrekken. Ik ben nu 14,5 weken en draag deze broeken al een week. Je kan ook een zwangerschapsbroek kopen die een maatje kleiner is dan je gewone broeken. Ik heb normaal M en mijn schoonzus S. Ik pas haar zwangerschapsbroeken nu al.
 
Terug
Bovenaan