Broeken

Hoi meiden,

Vandaag lekker de stad in geweest en super geslaagd bij de Villa Happ. Ik kom hier eigenlijk weinig maar was uitverkoop dus voor 12,50 hebben we een super leuke winterjas en 2 shirts! Hoera!
Alleen lag de kast al vol met shirtjes en was ik op zoek naar een leuke broek... Nou was mijn vraag waar kopen jullie broeken?? De meeste broeken zijn mijn zoontje veel te groot. Zelfs met elastiek erin zakt het nog af. Merkkleertjes passen vaak beter, maar nu mijn zoontje naar maar 80 gaat zijn deze ook veel te groot. Dus wie weet leuke smalle broeken te vinden??

Merkkleertjes zijn altijd toch wel een slag kleiner dan zeeman kleertjes. Ik had laatst van V&D een broekje wat erg smal was. Te smal voor dat "hollandswelvaren" van mij. Zou je eens moeten kijken.
Zeeman valt erg groot, daarvan draagt Thomas altijd een maat kleinere broekjes(80) dan shirts(86) en dan nog zijn sommigen te groot.

Ik koop voornamelijk de spijkerbroekjes altijd bij de hema. Die zijn echt ideaal. Heb nu net een gevoerde gekocht voor de winter. Die broekjes vallen opzich normaal. Er zit behoorlijk rekbaar elastiek in. Mijn zoontje is lang en dun, en hij past ze prima.

Lang leve de bretels... Ik heb hier ook al van alles geprobeerd, alleen sommige joggingbroekjes blijven enigzins hangen. Ook maatje 56 past prima. In de breedte dan, hahaha. Dat terwijl hij 68 / 74 heeft... Maar goed, das misschien een optie voor van de zomer... Wij doen het dus even met bretels (wel onder zijn trui, vind ze niet altijd even mooi staan)

groetjes Natasja

Bij Hier en Hema! Goedkoop en altijd een goede pasvorm.... mijn meisje is wat dikker, misschien dat het daarom altijd goed past...

Hier het zelfde probleem. Dilan heet maatje 68 van broeken en 74/80 van truitjes. Ik koop in ieder geval broekjes met verstelbaar elastiek.
Groetjes Nurse

Terug
Bovenaan