Broekjes of gewone luiers

A

Anoniem

Guest
Hallo!!

Wat doen jullie om de billen van de kids, luiers of broekjes??

Ik gebruik nog luiers, maar wil voor overdag over gaan op broekjes, makkelijk voor op het potje en met aankleden, want zo leuk vindt jesse het niet meer om te liggen op het aankleed kussen,

Ben benieuwd naar jullie reacties,

Groetjes Linda

Lotte doet niets met het potje, dus ze heeft ook gewoon nog luiers. Bovendien lijkt het me lastig om een poepbroek te verschonen met zo'n broekje. Dan moet je ze, volgens mij, toch alsnog op het aankleedkussen leggen om de billetjes schoon te maken?

Groetjes, Marisa

Hallo,

Mette heeft zo'n 3 kwart jaar geleden al besloten dat liggen op het aankleedkussen totaal niet meer kan anno 2009. Aangezien ze vrij sterk is lukte het gewoon niet meer om haar te verschonen. Kortom die zit allang in een broekje en nee ze hoeft niet te liggen om een poepluier te verschonen. Tegenwoordig werkt ze wel weer mee (jaja liggend zo af en toe) maar staand gaat ook prima. De broekjes scheur je aan de zijkanten los en dan kun je hem zo opvouwen. Schoonmaken is ook geen probleem. Ze zijn wel prijziger dus als het niet strikt noodzakelijk is zou ik het niet doen. Mette ervaart het namelijk gewoon als een luier en niet als een broekje.

gr.Ing

Wij gebruiken nog gewone luiers, maar Eline werkt ook nog wel redelijk mee met het verschonen. Bij de oudste zijn we zo rond de twee jaar overgestapt op luierbroekjes, ook omdat hij niet meer wilde liggen.

Hier ook gewone luiers, maar als we beginnen met potjestraining dan is het misschien wel makkelijk...

Hoi hoi,

wij wouden ook overstappen op broekjes voor Dylano. Maar die hebben ze helemaal niet van Pampers?? Tenminste niet in die winkel?? Weet iemand of ze ze hebben van hun?
T lijkt mij idd makkelijker om ze zindelijk te krijgen...

Liefs Deb.

Hoi,

Ten eerste: Debby, er zijn wel pamper luierbroekjes. Die heten Easy Up Pants.

Ten tweede; echt handig vind ik de broekjes niet. Het grootste nadeel vind ik dat altijd alles uit moet. Als ik Bas zijn luier snel verschoon, dan doe ik zijn broek op zijn enkels en dan heb ik ruimte genoeg om zijn luier te verschonen. Met een luierbroekje moeten altijd de broek en schoenen uit.
Ik ben pas luierbroekjes gaan gebruiken toen Eva zindelijk aan het worden was. Daar heeft Bas nog geen haast mee, dus we wachten nog maar even met de luierbroekjes.

Groetjes, Karin

hoihoi,

hier gewoon de luiders maar het blijft een ramp om ze aan te krijgen omdat levi hele drama's maakt van het verschonen.
Ik heb al gezegd dat ik een aankleedkussen ga uitvinden waar je je kind op zijn rug in kan vastklikken zodat je normaal dieluier omkan doen. En het ergste is dat hij op het KDV  gewoon stil ligt!!!! I
Ik kwam hem gisteren vroeg ophalen omdat ik eerder weg kon omdat ik weer eens 's nachts gewerkt heb (al die kinderen die maar besluiten 's nachts met een keizersnede eruit te willen ). Levi kwam al naar me toe lopen en wijzen op zijn broek: poep zegt ie dan, heerlijk hoor. Ik ging hem dus even verschonen en het werd weer hetzelfde leuke toneelstuk als thuis. Zegt zijn leidster heel verbaast, dat doet hij anders nooit!! en bedankt Levi.

Ik vind de luierbroekjes toch niet zo goed aansluiten als de luiers en levi is dan ook meer "nat" met de rboekjes dan met de luiers.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan