Broekplassen kind 5 jaar

Help... Mijn kind van 5,5 plast al 1,5 jaar in zijn broek. Hij was 3 maanden zindelijk en toen begon de ellende.
We hebben werkelijk waar alles al geprobeerd. Opnieuw zindelijkheidstraining, 0 resultaat. Het een tijd loslaten en opnieuw proberen, geen verschil. Lopen bij de plaspoli, geen verbetering. Negeren, helpt niet.
Het is zo erg dat hij echt de hele dag door natte broeken heeft. Inmiddels draagt hij weer een luier. De hele dag nat is onhygiënisch en bovendien valt er niet tegenop te wassen.
Maar nu hij een luier om heeft, gaat hij gewoon niet meer naar de wc. Met als gevolg dat hij doorlekt. Naar de wc sturen heeft niet als resultaat dat hij minder in zijn luier plast. Het resulteert vaak zelfs in een boos en geïrriteerd kind omdat hij zegt dat hij niet moet.
Ik ben ten einde raad, iemand ervaring en tips en adviezen?
 
Sorry ik heb geen tips voor je. Alleen begrip. Hoop dat je er snel wat op vindt. 


Misschien kan een proffesionel kijken of er een bepaalde reden is dat het niet lukt. Huisarts, kinderarts, consulatiebureau, psycholoog (voor de onderliggende oorzaak mocht die er zijn) 
 
Beste ouder,
op deze site kunt u een brief afdrukken om mee te nemen naar uw huisarts, middels deze brief kunt u een ziekenhuis kiezen waar men werkt met de SENS-U blaassensor, een kleine wearable die een discrete trilling geeft zodra de blaas vol is. Hiermee zijn zeer goede resultaten behaald, doorgaans traint een kind 3 maanden hiermee, uiteraard afhankelijk van de blaasproblematiek. Het kind kan mogelijk hiermee het gevoel van een volle blaas leren herkennen. Een groot aantal kinderurologen werken met dit device!
Heel veel succes.
 
https://novioscan.com/nl/downloads/
 
Terug
Bovenaan