Broer en zus.....

zow hier ff wat fotootjes van onze aanwinst en lieve broer....

Hier gaat het super, we hebben een klein slaapkoppie.....alleen `s nachts wil ze niet in haar ledikantje want ze heeft het dag/nachtritme nog omgegooid.....dus bij mij op de borst ligt ze heerlijk wakker te zijn en valt vanzelluf dan in slaap......

borstvoeding loopt nu heel goed en ze was vorige week 4125 gram en afgelopen woensdag 4615....

verder wil ik wel reageren, maar ik vind het nog super druk hoor 2 kids en moet dr erg aan wennen....

maar ik lees wel mee hoor....alleen een beetje op de achtergrond....

liefs denise

hey
leuke foto's van je mooie kids zeg! Fijn dat de bv dit keer zo goed loopt( ik meen me te heriineren dat dat bij yoell niet zo was toch? of haal ik je nu met iemand anders in de war hahaha)
hopelijk kan je zelf ook snel wennen aan je nieuwe dagritme en gezinsleven kan me goed voorstellen dat het nu   een stuk drukker is Dus het is je vergeven hoor dat je niet zoveel tijd hebt om op alles te reageren hahaha..
nou geniet lekker van je gezin We horen vanzelf weer van je
liefs mira mv marek en 25 weken zwv ??

Hiya Denise!

Wat een prachtmeid zeg, en wat lijkt Yoell alweer groot en wijs zo naast zijn kleine zus. Hij is echt ineens geen baby meer, was ie natuurlijk al niet, maar nu voor het echie ;-)

Ajuu, ilja

Wat zijn ze lief samen! Hoe vind Yoell het allemaal met een zusje in huis? Ik ben ook heel benieuwd hoe het hier straks zal gaan, kan me voorstellen dat je erg moet wennen weer aan de drukte met zo'n lief kleintje erbij. Geniet ervan!
Groetjes Laura mv Thom en 36+1 wkn zwanger

Terug
Bovenaan