Broertje of zusje erbij??

Hallo Allemaal!

Ik vroeg me af wie er nog leuke ideeen hebben om je eigen man te vertellen dat je nog een tweede wil.
We hebben al een dochtertje van 4 en door gezondheidsproblemen kon ik niet eerder zwanger worden en misschien kan dat volgend jaar ook niet meer. Vandaar dat ik dacht als we nog een tweede willen dan is het nu onze kans!
Mijn man is (helaas) niet zo enthousiast over een tweede dan ik..

Iemand ideeen hoe ik dit het beste kan doen?
Groetjes!
 
Hoi,
Dat ligt in dit geval denk ik aan waarom je volgend jaar misschien geen kinderen meer kan krijgen, al snap ik als dat te persoonlijk is!
Misschien is je man wel bang dat het misschien iets langer duurd en je gekwetst te zien als het niet zou lukken, of bang dat door jou gezondheidsproblemen plus daarbij 2 kinderen te veel wordt in de toekomst! dat zijn toch belangrijke dingen!
Het ligt natuurlijk aan zijn redenen het niet te willen.
Wel ben ik het met mommy eens dat je hem duidelijk moet maken waarom en dat je dit heel erg graag wil!
Veel succes igg en veel geluk en gezondheid toegewenst!

Liefs MJ
 
zou idd tijdens een moment dat je echt de tijd hebt om evt lang met elkaar te praten zonder gestoord te worden je gevoelens te vertellen en waarom je graag een 2e kindje wil,

Succes ermee,
 
Hallo!

Dank jullie voor de berichtjes!
Hij wil echt geen tweede! Vind het erg moeilijk want ik wil dat wel graag.
Eerder heeft hij altijd gezegd dat hij een tweede wilde maar nu het ook daadwerkelijk kan krabbelt hij terug :-(
Vind het erg moeilijk want weet niet goed wat ik nu moet doen. Ik probeer dat we er vanavond over praten (zonder dat ik elke keer moet huilen) en hopelijk krijg ik dan een normaal antwoord en als hij het daadwerkelijk niet wil dan hoop ik dat ik er me bij neer kan leggen.
Ik heb tijdelijk geen medicatie vandaar dat we nu wel zwanger kunnen worden maar ik zal weer aan de medicatie moeten vandaar dat we niet lang kunnen wachten met evt zwanger worden.
Groetjes!
 
Ik heb gister gepraat met mijn man, hij wil WEL een tweede maar moet er gewoon aan wennen dat er nu haast bij kan zijn. Het liefste wacht hij nog even.
We gaan het dus rustig aan doen en hopelijk heb ik nog even de tijd voordat ik weer moet beginnen met de medicatie.
Dank jullie voor de reacties! Ik ben blij dat ik erover gepraat heb.
X
 
Terug
Bovenaan