Brok in mijn keel....

A

Anoniem

Guest

Hey meiden

Kom hier niet veel, ben al lang bezig met zwanger worden en lees wel maar wat kan ik schrijven? Elke maand weer zeggen dat in ongesteld ben geworden? Neh, soms wil ik best wat van me af schrijven zoals nu maar als ik toch ooit het geluk mag hebben zwanger te worden zal ik hier veel meer te zien zijn.

Maargoed, wat ik even kwijt wil.....

Vanmiddag was ik in de supermarkt met mijn vriend. Ik zag daar een moeder met haar baby in een maxi cosy op de kar. Ik kon het niet laten want ik liep er pal naast. Ik gaf mijn pink aan die kleine en hij pakte hem zó stevig vast dat ik dacht; ja, ik wil jou ook niet meer loslaten....

Hij keek me aan met zijn mooie grote ogen en lachte heel lief. Ik zeg; wat ben jij mooi....
Op dat moment kreeg ik zo'n brok in   mijn keel dat ik gauw losliet en hard ben doorgelopen. Vriendlief hield me bijna niet bij. Hij wist het.....

Bij de kassa zei ik het tegen hem en hij keek me heel lief en begripvol aan. Dat was genoeg.

Zo heb je je moeilijke dagen. Maar zoals velen hier gaan we 'vrolijk' door ......toch??

groetjes Costa

Hai Costa,

Dat zijn idd de moeilijke momenten. Ik probeer altijd op de moeilijke momenten naar de positieve kanten te kijken dat we nog geen kinderen hebben bv je kan gaan en staan waar je wilt, een keer ongezond of niet eten kan,  geen oppas hoeven te  regelen, sóchtends niet  eerder je bed uit voor je naar je werk gaat  enz. Errug he, het maakt het natuurlijk niet allemaal goed maar het verzacht de pijn wel. Ik hoop dat het jou ook iets helpt.

liefs wies

p.s. we blijven idd vrolijk doorgaan he. De doorzetter wint. hiihihihih

Hoi Costa,

Herkenbaar verhaal...maar ja vrolijk doorgaan ja...doe ik zelf ook...
Ben 16 maanden bezig, morgen of in het weekend mijn NOD.
Ben nog nooit overtijd geweest...
Ik ben zelf sinds een aantal dagen mee gaan forummen...was ook wel even een beslissing...bang dat ik er weer teveel mee bezig ga zijn...dus ik snap je reden waarom je niet zo actief mee doet...
Toch vind ik het wel leuk om met iedereen er over te babbelen...
Nou succes gewenst voor ons allemaal he!

Liefs Linnepinnie

Hey Costa,

SLIK!!!!
Krijg er ook gewoon een brok van in mijn keel,he!!!!

Hou je taai meid,komt allemaal wel!!!
groetjes wendy

Hey meiden

Wies: Ik ben 38, in ronde 4 een mk gehad en nu 15 maanden verder. Dan móet je inderdaad zo gaan denken. En dat doe ik ook hoor. Maar vanaag was het zó dichtbij dat ik gewoon even naar adem moest happen. Het zijn ook 'momenten' he? En de aanhouder wint inderdaad hihi

Linniepinnie: Ik  kan me zo voorstellen dat als je nog helemaal nooit overtijd bent geweest je helemaal zo onzeker wordt. Heb je al onderzoeken gehad? Ik heb in ronde 4 een mk gehad dus ik weet dat het kan en alle onderzoeken wezen uit dat alles goed is. Ik denk dat het mijn leeftijd is die een rol gaat spelen. En inderdaad, gelukkig dat deze site er is he? Kunnen we af en toe lekker sentimenteel doen (en zijn) en herken je veel in de andere verhalen. En ach joh, er NIET mee bezig zijn...hahahaha HOE????????????????????????
Nehhh, laat ons maar lekker kabbelen over dat riviertje  en al zijn er soms wat watervallen.......ergens aan het eind van de rivier schijnt voor ons de regenboog!!

Wendy: Lief dat je het ook zo voelt.....maarja, wat wil je....het is herkenbaar he? En nu komt die zomer eraan....aargghhh dan valt het helemaal op natuurlijk
Maargoed meiden, neus omhoog, borst vooruit keep smiling.............

Groetjes Costa

Terug
Bovenaan