brokkenpiloot Vera

A

Anoniem

Guest
Zoals de titel al zegt is Vera een echte brokkenpiloot. Vanavond al helemaal.
Het begon al toen ik haar uit bed wilde halen na hara middagslaapje. Ze was nog een beetje moe en knalde bijna met haar koppie tegen het bed. Kon haar nog net tegenhouden.
Op het aankleedkussen gooide ze zich ineens achterover BOEM tegen de mur met het hoofd. Huilen, huilen, huilen. Zit nu ook een rode plek, zal wel weer blauw worden net als haar scheenbeen.
Na het eten, klein uurtje later, zijn we een beetje aan het ouwehoeren en ze wil naar mij toe kruipen (heel snel) ging ze te snel voor haar armpjes, dus KLETS met de kin op de grond, huilen en ook een klein beetje bloed, tand door de lip? of tong ertussen? kon iig niets zien.
Nog geen 5 min. later zit ik op de grond folders te bekijken, komt madam er aan en BATS met d'r koppie tegen de tafel. Natuurlijk weer huilen. Toen hebben we haar maar eens even weer naar bed gedaan, want dit kwam allemaal voort uit vermoeidheid.

Ik ga er wel altijd nuchter mee om, maar vind het wel zielig hoor, vooral in zo'n korte tijd (1,5 uur) 3 keer pijn gedaan.

ik ga nu ook maar naar bed, voordat ik mij overal aan stoot, Heb ook een abonnemnet op blauwe plekken ;-)
welterusten Daan

Aaaaahhh, wat zielig voor je kleine meid!
Ik hoop dat het morgen een stuk beter met haar gaat!

Liefs Debby.

AHHHHH gossie dat is inderdaad zielig!!!
ik hoop dat ze vandaag een betere dag heeft.

Een dikke knuffel voor Vera!!!!

Groetjessss

Ahhh meissie toch, niet meer zo vallen en stoten hoor!!! Dit is zo auwwwww.....
en ik weet er alles van... ook voor het eerst tand door mijn lip... Nu had ik na  5 minuten alweer zin in een soepstengel, maar mama stond nog helemaal te trillen op haar benen....

dikke knuffel en een kusje op je blauwe plekjes...
Jennifer

Terug
Bovenaan