Bronchitis

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Sinds zaterdag was Lyanne weer flink aan het hoesten, zondag op maandag nacht had ze zulke erge hoestbuien dat ze moest overgeven. Ze had ook een piepende ademhaling en heel benauwd.  Ik hoorde ook bij haar borstkastje  als ze ademde  iedere keer een flinke "roggel" net als iemand die veel te veel (heeft)  (ge) rookt.  
Gsietern om 11:30 uur konden we eindelijk bij de HA-post komen en het blijkt dat ze bronchitis heeft. Ze heeft nu een antibiotica kuur gehad.

Het is zo zielig, vannacht was het nog veel erger en je staat zo machteloos! Ik moest er gewoon van huilen! Voor het eerst sinds maanden  is ze lekker op mijn buik in slaap gevallen en ik heb ze zo lang mogelijk laten liggen. Ze is heel vaak wakker geworden en wilde niet meer gaan slapen,  tenzij ze lekker tegen mij aan mocht liggen, dus heb ik dat maar gedaan!

Zal ik wel weer commentaar op krijgen van de omgeving, net als dat ik haar nooit laat huilen in d'r bedje.Ik ga dan altijd naar haar toe. Juist nu, na alle slaapgebrek zit me dat behoorlijk hoog! Het is ons kind en  wij voeden haar op zoals wij dat willen!!!
Sorry dames, maar het wordt me allemaal even te veel, met mij loopt het nog steeds niet lekker, Lyanne ziek, allebei weinig slaap gehad de afgelopen dagen. Ik ben doodmoe!!

Ze is aan het huilen, dus ik ga maar snel naar d'r toe.

Groetjes, Marieke
mv Lyanne  

Sjonge jonge wat een pech allemaal. Zielig hoor voor Lyanne. En voor jou! Hoop dat het echt gauw beter met haar gaat! En laat je niks wijsmaken door de omgeving he!!! Je kindje is ziek en je mag haar nu ten alle tijden troosten! En anders ook trouwens maar nu helemaal. Laat ze maar lekker lullen. Probeer wel als het enigzins kan zelf wat bij te slapen. Bijvoorbeeld als Lyanne wel slaapt of als je man thuis is. Ik weet dat het moeilijk is maar je moet ook aan jezelf denken.
Een heele dikke kus voor Lyanne. En ook een voor jou!

Liefs Kirsten mama van Tyche

Jeetje meis, da's zielig!
Maar laat je niet kisten door wat anderen zeggen hoor!
Je moet het (zeker nu) gewoon lekker doen zoals jij denkt dat het goed is!
Mensen hebben altijd commentaar, wat je ook doet. Niks van aantrekken
en lekker je zieke kleintje vertroetelen.

Veel sterkte!
Liefs Annet

Thanxs dames, had ik even nodig! Ben toch blij dat ik dit forum en jullie heb!!

graag gedaan hoor.
Maarre...nu wel doen he?

Liefs Annet

Ze slaapt nu, dus ga ik ook even liggen en wat betreft de omgeving, laat ze lekker de schijt krijgen!!!!

Gr. Marieke

wat sneu voor je meisje ik hoop dat ze snel weer opknapt. En lekker doen wat je eigen gevoel zegt.

Groetjes sandra

Ach arme schat
Heel veel beterschap gewenst en snel weer opknappen hoor.

Pauline

Terug
Bovenaan