brood bahhhhhhhhhhhhhhhh

A

Anoniem

Guest
sinds een week of 3 is brood eten hier een ramp.
ze eet ong. een halve boterham en dan begint ze te kokhalsen soms met spugen erbij.
of in haar ogen te wrijven en haar hoofdje wegdraaien.
ze heeft altijd heel goed brood gegeten met korstjes en al, maar nu. wat een ramp zeg.
ik heb al ander brood geprobeerd, ander beleg niks is goed.

iemand misschien nog tips? is dit een fase?
ik weet het echt niet meer.

groetjes danielle

Hahaha hier nog zo eentje! En ik zou het ook echt niet weten, helaas dus geen tips.
Ze heeft nog nooit goed brood gegeten, dus wij zitten al maanden met een brood-drama hier! Hier gaat maximaal een kwart van een boterham op..
Ik geef haar daarna gewoon een fles melk, de ene keer drinkt ze die wel op en de andere keer maar een beetje.
Ik wissel wel een beetje, de ene dag een bordje pap en dan weer brood met melk. Op het cb zeiden ze trouwens dat we niet moesten gaan aandringen en dat het vanzelf wel allemaal komt. Gewoon een bordje pap maken zeiden ze...maar ja, dat eet ze ook slecht

Succes ermee!

Poeh toch wel een beetje vervelend.... Helpt t als je brood in de melk doopt?
Ken t probleem niet want onze dochter eet zo een zak brood leeg als je dr gang laat gaan.... 4 boterhammen op een dag is geen uitzondering hier!

Hoi,

Heather is helemaal gek van die cracotte (??? geen flauw idee hoe je het spelt, heb altijd de budget versie bij de lidl vandaan) crackers. Misschien dat ze wel lusten?

Succes!

KT

Lukas heeft hier ook wel eens last van, ik meng dan stukjes brood met fruithap, dat vindt hij wel lekker. En misschien is er net een fase dat ze minder nodig hebben, als je het idee hebt dat er wel wat ingaat zou ik proberen strijd erover te vermijden (Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan )

Thijmen eet ook moeilijker zijn brood.
Ik heb nu Tarvo Mout gekocht en ik laat hem tussendoor drinken.
Ik wissel af met beleg (hij wil geen zoet maar alleen maar kaas of vleeswaren.)

Het gaat nu stukken beter sinds hij tussendoor kan drinken.

Groetjes  Marieke

dank jullie voor jullie reacties.

nou vanmiddag ga ik maarweer eens gogelen. probeer eerst brood met melk ( soppen en slokjes tussendoor) en lukt dat niet dan krijgt ze pap.

nou we zullen zien

groetjes danielle

Terug
Bovenaan