brood = ellende

Hallo,
mijn dochtertje van bijna 10 maanden weigert gewoon brood te eten. Met 7 maanden ben ik gaan introduceren, dat was geen succes want telkens ging ze kokhalzen. Nu is die fase wel voorbij, want een soepstengel o.i.d. gaat er wel gewoon in. Maar als ik een boterham probeer, maakt niet uit wat ik erop doe, zelfs broodpap wil ze niet, ze spuugt het gewoon weer uit. Ik geef haar ter vervanging nu een extra fles pap. En blijf het maar proberen. Verder eet ze alles als er maar geen brokjes inzitten tenminste. Krijgt ze zo toch alles binnen of is een extra fles pap teveel. Zo raar eigenlijk, mijn zoontje had nooit moeite met eten, maar mijn dochter, oei, oei.
 
Hoi,
Ik heb een dochtertje die volgende week 3 jaar wordt en nog steeds geen brood eet. Ze krijgt gewoon pap en dat gaat hartstikke goed. Je kan een kind niet dwingen en het komt vanzelf wel dat ze brood gaat eten. Pap is overigens een goede vervanger en misschien lukt het om dat van een lepel te geven als het iets dikker is. Als dat niet lukt gewoon in de fles geven en wachten het lukt echt wel een keertje.
Veel succes Paulien
 
Terug
Bovenaan