brood eten

hoi hoi

hier nog een vraagje overbrood eten mijn zoontje mag nu brood gaan eten.
leuk dus ben gisteren mee begonnen maar bij elk stukje zit hij wel te kokhalzen en dan geef ik maar een klein stukje. mijn vraag hoe is dat bij jullie gegaan in het begin hebben jullie ook eerst een klein stukje gedaan of heb je het zelf laten doen ik vind het maaar best eng hoor heb het idee dat hij meschien kan stikken of maak ik mijn eigen te druk.

groetjes jessica

Is ook eng, maar ze kunnen nog heel goed en zonder er zelf van te schrikken de boel weer terug ophoesten. Ik maak stukjes te grote van een halve postzegel, die krijgt ze goed weg.

Meiden, doen jullie meteen echt brood geven met beleg of laten jullie ze eerst op een korstje sabbelen? Ik durf nog niet zo goed, en zowiezo is het momenteel niet zo'n goed idee.... Maar voor straks dan maar vast..haha

Liefs Annet

Ik gaf Yoëll eerst een korst, maar deze ging er in ene keer in. Toen gaf ik hem kleine stukjes brood met diksap erover, dan glijdt het makkelijk. Dit heb ik 2 dagen gedaan en ben toen begonnen met smeerworst. Hij eet helemaal zelf, kijk maar bij mn topic jumjum.

Pauline

hoi hoi                

ik moet zeggen dat ik nooit het broof heb 'gesopt' in de melk of diksap (lijkt me ook best smerig eerlijk gezegd..)
Daniëlle heb ik gewoon stukjes broed gegeven waar de korst af is gehaald,als ze het brood op heeft (of in het begin genoeg had gehad) krijgt ze de kortsjes, daar sabbelt ze dan lekker op...
vorig weekend heeft ze wentelteefje gehad, ze vond het wel lekker maar heeft er niet zo heel veel vvan gehad...tja nieuwe smaak dus even wennen...

Groetjes Veronique mv Daniëlle

Terug
Bovenaan