brood met melk?

Hallo!

Mijn dochtertje is bijna 7 maanden en binnenkort wil ik haar een boterham gaan geven. Nu krijgt ze af en toe een stukje om te wennen. Ze krijgt nu 's middags nog een fles van 190 cc. Moet ze straks alleen een boterham of ook nog wat vocht? Geven jullie dan melk of iets anders en hoeveel?

Bedankt!

groetjes
Petra
 
mijn zoontje is inmiddels 10 maanden en krijgt na zijn boterham nog steeds een fles melk van 180 cc (plus 6 schepjes), soms heeft hij na 150cc genoeg, maar meestal drinkt hij hem nog helemaal op.

hoop dat je hier wat aan hebt.
groetjes,
lia
 
Bij ons hetzelfde, zoon is 7.5 mnd en er gaat nu regelmatig een halve boterham in en ja hoor daarna lekker een flesje van 180cc die vaak gewoon ook op gaat.
Vindt het erg leuk zo samen met hem lunchen in de kinderstoel!
 
Hoi,

Denk dat je gewoon moet proberen hoeveel er nog na de boterham in kan.
Onze zoon eet een hele boterham op en krijgt dan nog zo'n 100cc melk uit een beker (hij is bijna 9 maand oud). Meer hoeft hij dan ook niet, hij zit dan echt vol.

Gewoon lekker melk aanbieden en je merkt vanzelf hoeveel wel of niet wil.

Groetjes,
Marije
 
Hoi,

mijn dochter is nu 8 maanden en zij krijgt sinds ze 7 maanden is om 12.00 uur een boterham met daarna nog een fles van 180 met 6 schepjes, meestal gaat hij helemaal op maar soms blijft er over, zit ze vol.

Gr. Linda
 
Terug
Bovenaan