brood weigeren!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

sophie wil sinds een week opeens geen brood meer, eerst nog een paar stukjes, maar nu is het al na max 2 stukjes, mond dicht of de rest uitspugen...
heb met beleg geprobeerd, alleen boter erop  en ook gewoon droog, maar ze wil het gewoon niet

wie herkent dit , weet waar het aan zou kunnen liggen en wat moet je als vervanging geven...geef haar sávonds een pakje goede nacht van nutrilon...

ps proppen lijkt me niet de goede oplossing aangezien je dan ene strijd gaat leveren die je niet wint en waardoor het iets negatiefs wordt..

liefs tobi

hey hoi
en als je haar nou eens een half broodje gewoon in dr hand geeft zodat ze er zelf vanaf kan happen
misschien heb je dat ook al lang geprobeerd hoor ... haha
maar dat doen we nog wel eens met kindjes op mijn werk die geen brood willen eten
of een kadetje in dr handje ofzo
hoop dat ze snel weer gaat eten

ik geef annique trouwens met een vorkje
sinds ik dat doe eet ze beter brood

succes en ik hoor t wel weer
liefs sandra

Hoi,

Misschien heb je het al geprobeerd maar ik ga altijd door een boekje bladeren, laat haar dan bijvoorbeeld de koe zoeken en ondertussen gaat er nog best wat brood in. Als Tess niet wil eten is het voornamelijk omdat ze zich gaat vervelen.

Succes enne meestal zijn die fases maar tijdelijk.

Nanda, mv Tess (17-08)

Ik zou gezellig samen aan tafel gaan zitten. Jij een broodje en de kleine ook een broodje. Zelf laten eten, en daarna lekker een papfles erachteraan (gewoon met bambix, dan krijgen ze tenminste wat granen binnen) (Afhankelijk van hoeveel brood er daadwerkelijk naar binnen gaat)
Pushen is inderdaad niet zo handig, want dan heb je kans dat ze het helemaal niet meer wil!

Hier ook een brood weigeraar.........of eigenlijk een alles weigeraar. Met 7 maand at ze 2 boterhammen een flinke avondprak en nog fruit...nu doet ze het met 2 priegels brood   en 2 happen avondeten op een dag. Hopelijk is het een fase die snel over is... Succes aan die kant!

Julian gooide ook opeens al zijn brood overboord (op de grond dus).   Ik had eerst helemaal niet door dat hij de smeerkaas en -worst helemaal niet lekker vindt! Nu weer alleen boter en ja hoor hij eet beter. Nog steeds niet een heel plak, meestal tussen een half en 3/4. Maar ik las dat je dat ook al had geprobeerd.
Geef je tussendoor melk? Julian heeft daar na een paar happen brood echt behoefte aan om weer verder te kunnen met kauwen.
Succes!
Ellen

o ja, kaas en worst werkt hier ook niet. Jam is veel lekkerder. En als mensen moeite hebben met jam...laat 1 lepeltje van de fruithap over en smeer dat op de boterham. Jammie!

Hi,

Ons mannetje wil tussendoor ook kleine slokje water uit zijn tuitbeker. Zonder deze slokjes eet hij niet verder. Hij kan ook steeds beter aangegeven wanneer hij drinken wil. Je kan hem dan naar zijn tuitbeker zien kijken. Zo schattig, hoe hij probeert te praten met ons.

Veel succes en ik hoop dat het snel voorbij gaat.

Gr. Charlotte

Terug
Bovenaan