Brood

<p>Hallo allemaal,</p><p>Vraagje:</p><p>Mijn zoon is momenteel 7,5 maand en ik geef hem weitebrood (tussen wit en bruin in) omdat ik ergens heb gelezen dat fijn volkoren te veel vezels bevat. Maar nu lees ik via voedingscentrum dat je wel bruin brood mag geven. Wat geven jullie?</p><p> </p><p>Groetjes </p>
 
Net wat ik in huis heb. Meestal is dat gewoon bruin, licht meergranen of waldkorn. Af en toe maisbrood. 
Nooit gedacht om een brood speciaal voor mn kind te kopen, ze eet gewoon mee met wat er op dat moment in de vriezer ligt en dat gaat prima.
 
Net wat ik in huis heb. Meestal is dat gewoon bruin, licht meergranen of waldkorn. Af en toe maisbrood. 
Nooit gedacht om een brood speciaal voor mn kind te kopen, ze eet gewoon mee met wat er op dat moment in de vriezer ligt en dat gaat prima.
 
Voor de darmen is het vaak het beste om met licht volkoren te beginnen. Hier eet ze alles qua brood. De laatste tijd donker waldkorn.
 
Wij zijn begonnen met bruin of fijn volkoren. Dat gaat prima dus ik maak me nu niet zo druk om wat we precies kopen!
 
Terug
Bovenaan