brood

hallo allemaal.
ik had een vraagje aan jullie
mijn dochter(noa)die eet nog geen brood ,alleen bambix.
ze kokt vaak als ik het in haar mondje doe en als ik het in haar handje doe dan gooit ze het alleen maar voor de lol op de grond.
hebben jullie tips?

ps:wat een gezeik over die typ foutjes zeg?vinden jullie ook niet? kan gebeuren uit enthousiasme,
en niet iedereen is perfect,
als je foutjes maakt hoe je niet gelijk dom te zijn, je kunt weer van andere dingen heel veel afweten,
we hebben niet allemaal de nederlandse taal gestudeerd hoor!!!!



 
Hoi,
mijn dochtertje is 8 maanden en eet ook geen brood. Ze krijgt het gewoon niet weg, ook niet als het met melk vermengt is. Ik geef haar nu 2x bambix op een dag en het consultatiebureau zegt ook dat ik dat gewoon moet doen en het een paar weken later nog eens moet proberen. Sommige kindjes zijn er gewoon nog niet aan toe. Ze sabbelt wel lekker op een kontje stokbrood of een soepstengen en dat vind ik al heel wat. Succes.
 
hi Romy

ben ook begonnen met brood geven maar hij zit te kokken, bah, heb het geprobeerd met in melk te doen maar ook dat ging niet. Soepstengel gaat wel goed. Ons zoontje is nu 7 1/2 maanden oud. Misschien moeten we het later proberen?

Inderdaad wat een gezeur over typ en taal fouten, lekker belangrijk he. We zitten hier toch voor voeding advies, niet voor taalles.

Groetjes,
Linda
 
Hoi Romy,

Wat betreft het eten van brood; je kunt proberen heeeeele kleine stukjes te geven. Wat nog een idee is;even soppen in melk! dan wordt het wat zachter en kan je kindje het zo opslobberen! Succes ermee.
 
lekker mens die gerda, ze zal zelf wel een vmbo niveau zitten anders weet ik ook niet waarom ze zo'n reactie geeft. Manieren heeft ze niet, en dat is toch wel veeeeeeel belangrijker dan een spel foutje.
 
Terug
Bovenaan