Brood??

A

Anoniem

Guest
Ben vanmorgen op het bureau geweest en daar vertelde de arts dat we met brood moeten beginnen. Thijs is 6,5 maanden oud. Krijgen jullie kindjes dat ook al?
En geef je eerst een korstje of juist niet.

moeten...?

wij zijn begonnen met groente en fruit, geen brood dus (maar ik ben dan ook vrij eigenwijs ) met 7 maanden hebben we eens een broodkorstje, stukje soepstengel,  liga  en een  babyrijstwafeltje geprobeerd.

Geef korstjes die net ietsje langer zijn dan het vuistje van je kindje zodat die ze goed kan vasthouden en toch ook weer niet te diep achter in de keel kan steken.

Floor is nu 6,5 maand en we zijn nog niet begonnen met brood, ik kan je dus niet helpen helaas, ik ben vergeten hoe we het twee jaar geleden hebben gedaan bij Tijmen

sinds vorige week (goewan was toen net 5 maanden zijn wij begonnen met brood, hij word hellemaal wild als wij eten en hij geen vast voedsel krijgt, hij heeft nog helemaal geen tandjes en kan dus niet kauwen, ik geef hem het binneste van het brood en gaf tarwe brood dat is erg luchtig en dus niet als een brok in zijn keel.

wij zijn volgens mij met broodkorstjes begonnen toen Inez 6,5 maand was. Nu zijn we 3 weken verder en eet ze al een hele boterham op (zonder korstjes). Ook doe ik een beetje boter en wat beleg, (kaas, jam, boterhamworst) op. MMM... smullen...

oeps ik denk dat mij kind dan te veel eet die eet s'midachs
2 boterhamen met beleg

gr stephanie

hoi

jens is nu ruim 7 mnd en krijgt nog geen brood,
ook hier zeiden ze met 6 mnd op cb dat hij mocht starten met brood
dus ik probeer het , nou stikt erin nog...
dus ik wacht lekker

mn dochter is nu 3.5 jaar, en toen zei baby was , zei het cb met 9 mnd pas begin met brood, dus jens wacht ook lekker nog even
kan heel zn leven nog brood eten hiihi

hoi

Ben met Indy net begonnen 2 week geleden aan brood, ze is nogal een moeilijke eter.
Heb haar eerst een korstje gegeven en haar gewoon bij ons aan tafel gezet terwijl wij brood aten en nu eet ze stukjes brood (halve boterham per keer ongeveer) met iets als appelstroop erop.

Terug
Bovenaan