brood!?!?!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Zijn er al moeders begonnen met brood?
Ze mogen vanaf 7 maand brood,maar wij hoeven pas met 7,5 maand weer naar het cb.Nu waren wij gisteren zelf brood aan het eten en had ik Joyce een korst gegeven.Nou daar had ze niet veel aandacht voor,maar toen ik hem in stukjes gaf met een piepklein beetje jam zat ze helemaal te smullen.

Ik denk dat we dat maar wat vaker gaan doen dan kan ze vast wennen.
Op 26 dec is ze precies 7 maanden.

Groetjes Jessica

Hoi Jessica,

Ook wij geven onze zoon af en toe een korstje brood of als we zelf brood eten een stukje van het zachte gedeelte.
Hij smult hier van, maar na een paar hapjes is het ook weer genoeg.
Ik laat hem maar gewoon lekker smullen van wat hij wil hebben en genoeg is genoeg.

Liefs Saskia

Hi,

Wij zijn met zes en halve maand al begonnen met brood, omdat onze Cas nogal veel spuugt van de melk. Vaste voeding is beter voor hem. Maar dat werd een ramp. Hij wilde niet en de brood werd een papperige bol in zijn mondje. Toen ben ik het brood gaan roosteren en dat hielp. Niet dat hij hele boterhammen weg werkt, maar het blijft niet meer in zijn mondje plakken en dat is toch ook wel fijn. Onze Cas is nu 8 maanden en eet een half boterhammetje. Het gaat er om dat ze leren wat brood is en hoe ze dat moeten eten.

Groetjes Tamara.

Hoi Jessicia,
Veerle wordt 28 december 7 maandjes oud en wij geven haar vanaf afgelopen donderdag een stukje brood. Ik snij kleine stukjes en doe er iets smeerkaas op. Veerle vindt het heerlijk, ze heef de stukjes brood zo weg.
Probeer het nu zo in te plannen dat ze rond 12-13 uur een stukje brood krijgt.
Veel plezier!!
Groetjes,
Floor

luuk is 7.5 mnd. ik was begonnen met brood, en ook weer gestopt. het kind stikt er bijna in. Mijn oppas vond het ook een drama. ik geef dus eerst maar ligakoeken, en als hij 8/8.5 mnd is probeer ik het wel weer.
Bij mijn oudtse (nu 3.5 jr) vond ik het destijds ook al een drama, ik laat het voorlopig mooi even aan ons voorbij gaan.
grt
janet

Hoi,

wij geven Dylano ook al brood.
1 boterhammetje per dag, met korstjes.
Hij vind het heerlijk, en eet alles op!!
Maar het is wel een hongerlijer hoor, haha!!

Groetjes Debby.

Hoi,

ik geef Stijn nog geen brood, maar de oudste twee hebben het natuurlijk wel altijd gegeten. Dan gaf ik brood van een dag oud, zodat het wat droger is en ze er minder makkelijk in stikken. In het begin deed ik er alleen boter op.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan