broodbeleg tips

Mijn dochter is nu net 1 jaar en krijgt op haar boterham leverpastei / smeerkaas / appelstroop of geprakte banaan.
Los beleg lukt nog niet erg best. Of ze eet het niet of ze eet alleen het beleg.
Wat doen jullie nog meer op brood wat het goed doet?

gr. Anne

Ik deed ook wel eens bebogeen (caramelsmeersel), pindakaas, chocoladepasta op brood. Dit is allemaal zoetigheid dus liever niet tevaak met die nog zo nieuwe tandjes.
Er  is volgens mij  niet zoveel hartig smeerbaaar beleg. Ik doe ook nog wel eens sandwichspread op brood.

Hoop dat je er wat mee kunt. Misschien nog iemand anders met wel meer hartige ideeen? Ik ben benieuwd!

mama2004

Hoi,

Mijn dochter is nu bijna 14 maanden en krijgt wel gewoon beleg op haar brood. Soms eet ze eerst het beleg, dan eet ze daarna haar brood maar op. Als ik zie dat ze dat doet leg ik 3 stukjes voor haar neer en pas als ze die op heeft krijgt ze de rest. Zo gaat dat prima. Ze was ontzettend blij met het andere beleg. De smeerworst en smeerkaas was ze echt zat.
Je kan eventueel ook sandwichspread op het brood doen. Wel smeerbaar en weer eens iets anders.

Groetjes

hoi,
ik doe gestampte muisjes op brood.
jam af en toe ,dit knoeit erg.
en idd pasta, pindakaas,vruchtenhagel.

het hoeft er allemaal niet zo dik op.
ze zijn nog niet zo verwent als ons!
groetjes

Terug
Bovenaan