broodbeleg voor 1 jarige

Wat geven jullie je kind op brood?
Ik blijf een beetje hangen op de smeerworst/kaas en corned beef. Niet dat ze er problemen mee heeft maar iets meer variatie zou wel lekker zijn.
Ik ben bang dat andere vleeswaren nog zo moeilijk te kauwen zijn (zonder kiezen)
Ik geef haar geen zoetigheid op brood.
 
Hoi,

Gepureerd fruit(of uit potje olvarit ofzo), boterhamworst, kaas, stroop, gebraden gehakt!
als je het brood in stukjes snijd zou dit allemaal geen probleem moeten zijn, als je het in het wangzakje duwt kauwen ze beter!

Gr MJ
 
Hoi,

Boterhamworst, gepureerd fruit (of uit potje olvarit),
stroop, gebraden gehakt, kaas.
Als je stukjes snijd is dat allemaal geen probleem, als je het in het wangzakje stopt stimuleerd dat het kauwen!

Gr MJ
 
vreselijk he MJ en je kan ook niets wijzigen pppfff

Mijn dochter is 9 maanden en krijgt het volgende:
smeerkaas
appelstroop
casselrib
ham
fricandeau
kipfilet

Gewoon kleine stukjes aanbieden en dan moet ze het wel weg krijgen.
 
Hoi hoi,

Onze man eet ook graag jonge kaas, pindakaas, appelstroop, honing en gebraden kip op brood. Verder is hij gek op ham-kaastosti's! Die zijn wat krokanter dan gewoon brood, en voor Sam makkelijker weg te krijgen. Overigens, Sam is nu 16 maanden. Tot een maand of drie terug at hij alleen smeerworst en boterhammen met alleen boter erop.
 
Hoi meiden,

Hier is philadephia groentesmaak erg populair bij meneer. Je hebt het in 1000 en 1 verschillende smaken en het is een beetje afwisseling idd van de gewone smeerkaas/worst. Ik weet niet of ze in nederland vienna sausage ( weense worstjes?)verkopen maar dat zijn een soort zachte worstjes in een blikje, ze kunnen op brood maar ook uit het vuistje

groetjes Lou..
 
hoi,

ik geef mijn dochter (15 maanden) het volgende op brood:
kaas, honing, boterhamworst, pindakaas, jam, leverworst, pasta.
en ze vind het allemaal even lekker
 
Terug
Bovenaan