broodje aap verhaal?

A

Anoniem

Guest
Hier op het werk beweert iemand dat vrouwen na een keizersnede 3 jaar geen orgasme kunnen krijgen. Dat is toch klinklare onzin neem ik aan?

Groetjes

Heb je een keizersnede gehad, en dara na nog geen orgasme?

Mara het is klinklare onzin hoor.

Miep

Ben zo blij dat het een onzinverhaal is  Zou me anders nog 2 jaar ongelukkig moeten voelen  En nu niet zwanger zijn geweest van nummertje twee.....

Nou ja, dat is echt klinklare onzin! Ik weet niet waar ze het van hebben, maar het is echt niet zo hoor.

quote: manic reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-12-2007 10:15:57'));

Ben zo blij dat het een onzinverhaal is  Zou me anders nog 2 jaar ongelukkig moeten voelen  En nu niet zwanger zijn geweest van nummertje twee.....

Je hebt toch geen orgasme nodig om zwanger te raken????
Sil

hoi,

ik heb er nog nooit van gehoord, maar ik denk niet dat het helemaal een broodje aap verhaal is. Bij operaties in de lage buik bij mannen wordt nog wel eens een klein zenuwtje geraakt dat verantwoordelijk is  voor het krijgen van een erectie.
Ik kan me voorstellen dat er iets gelijkaardigs bestaat bij de vrouw. Mischien is het verhaal tot stand gekomen omdat er dan ook iets mis gaat bij de vrouw in de ''vochthuishouding'' zeg maar en dat de smering niet meer optimaal is na de operatie

groeten Elke

Maar die smering is niet weg vanwege een operatie hoor.
Hier was het op de natuurlijke manier, en de vochthuishouding moest ik ook weer zoeken.
En tja... ik vind het nogal een verschilletje; een erectie of een orgasme.... dat staat trouwens los van elkaar.

Groetjes Debby

Terug
Bovenaan