Broodje american filet

<p>lieve lezers,</p><p>ik heb net een half broodje filet american gegeten en begon meteen te twijfelen. Helaas overwon mijn lust het van de gedachtes. Hebben jullie toegeven aan je guilty pleasure? </p>

Ik zou eerlijk gezegd zorgen dat je dat soort dingen niet in huis hebt. Nu is het maar een half broodje, maar de volgende keer misschien wel een hele. Het is rauw vlees, dus ik zou geen risico nemen. Ik heb tijdens mijn zwangerschap van alles gegeten, maar geen dingen waar een risico aan zat.

Er is de afgelopen tijd veel teruggeroepen uit de supernarkten, omdat er bij controle listeria bacterie in zat. Hoe vaak dingen gecontroleerd worden weet ik niet en weet zo ook niet meer welke producten dit waren, sws pesto. Persoonlijk zou ik nooit dingen meenemen die ik niet mag hebben... ik neem het risico niet.

Nee ik haal het ook niet in huis. Heb wel mijn vriend al laten weten dat ik na de bevalling direct een broodje filet americain met ui zou willen ;-) 

Ik heb dit nog gegeten toen ik net mijn zwangerschapstest had gedaan haha.. hij was al klaar en ik dacht als ik de test nou 2 dagen later had gedaan wist ik ook niet dat ik zwanger was.. 
Soms nu erg veel zin in maar pak het uiteraard niet.. nog 3 maandjes geduld ?

Terug
Bovenaan