Broodkorstje?

Geeft iedereen al brood aan de kids? Jens mocht het eerder niet vanwege zijn hypoallergene dieet maar nu dus wel. Zijn jullie begonnen met een korstje of met een zachter stukje? Op welk moment van de dag plannen jullie het brood in?

Ik heb al een dochter van 2 maar ik ben het tijdspad van al die hapjes echt ff kwijt.
gr.Ing

Hoi,

Jurre geef ik om 11.00/11.30 brood stukjes met smeerkaas of leverpastei. Ik geef eerst de fles en zorg dat daar nog wat inzit zodat hij na het brood nog wat kan drinken. Het brood geef ik zonder korst. Wel af en toe zo een stuk korst om op te sabbelen. Het bureau heeft me aangeraden om wel wat ouder brood te gebruiken want anders wordt het een deegbal met vers brood.

groetjes
Jadeje

Hoi,

ik geef Tijn de korst als ik deze heb, daar doet hij wat langer mee. Tijn eet tussen de middag een hele boterham. Doe er vaak wat boter op of soms smeerkaas / smeerworst. Tijn mag maximaal 1 boterham omdat hij nog geen 7 maanden is. (ze raden brood eigenlijk af voor 7 maanden maar de arts gaf aan dat het zeker na 6 maanden kan maar dan wel met mate.)

Ik geef Thomas geen korstje als eten want dat gaat nog niet goed. Wel geef ik hem kleine dobbelsteentjes brood met boter en soms smeerleverworst. Zelf eten wil nog niet, dus hij speelt met een korstje terwijl ik bij hem de halve boterham naar binnen help.
Meestal eten we samen brood aan tafel om 12 uur 's middags.

Terug
Bovenaan