Broodsoort (ivm vakantie)

<p>Hoi!</p><p>Misschien dat iemand van jullie hierop een antwoord weet. Wij zijn momenteel op vakantie in Oostenrijk en zijn pas begonnen met het geven van brood aan mijn zoontje van nu 7 maanden. We hebben hem nog niet heel vaak brood gegeven, omdat het er nog niet van kwam (en ik vond het ook wel een beetje spannend). Nu we op vakantie zijn wilde we hem nu echt elke dag brood aan gaan bieden zodat hij goed kan gaan wennen. Alleen kunnen wij hier geen lichtbruinbrood vinden.</p><p>Iemand enig idee of je een baby ook brood op basis van rogge of zuurdesem mag geven? Dat kunnen we hier namelijk wel vinden. We zien het eigenlijk niet zitten om nu nog 3 weken te wachten om hem brood aan te bieden, maar wil hem ook geen brood geven wat zn darmen niet prettig gaan vinden.</p><p>Iemand tips :)?</p>

Toen wij in Oostenrijk waren hebben we de toast brood gegeven. Die is wel in het bruin. Dat zijn die kleine vierkante broodjes, zoals wij de tostibrood kennen. Onze dochter was toen 10 mnd en dit ging er prima in! 

Ik heb vanaf het begin volkoren brood gegeven en onze dochter reageerde daar goed op. 
Ik zou het gewoon proberen. 
Overigens maakt het echt niet uit als je nog 3 weken wacht hoor, dus als je het te lastig vindt zou ik jullie eigen brood geven als je weer terug bent :)

Mijn dochter van 7 maanden eet hier regelmatig brood op basis van rogge. Dat gaat heel goed, gewoon proberen dus. Bij opa eet ze zelfs donker brood met wat pitjes. 

Terug
Bovenaan