brr weer onzeker bah

bah ben zo onzeker he

ik ben vanaf dinsdag ontzettend misselijk geworden heb ook om de dag wat gespuugd maar vrijdag was een drama.....
opgestaan en vanaf dat moment spugen spugen spugen ik hield helemaal niks binnen hondsberoerd onwijze hoofdpijn heb mn man gebeld die is naar huis gekomen kon niet eens op mn benen staan.... en heb nog een kind van 5 hier lopen...
ik heb van de huisarts medicatie gekregen emesafene en nouja zou binnen een uur helpen nou vrijdag dus echt niet zaterdag ochtend weer 1 genomen en zaterdags gelukkig niet meer gespuugd maar wel pfff beroerddd zo slap en hoofdpijn enzo

en nu vandaag gaat het wat beter ben weer wat op nog wel wat weeiig op de maag maar nu begint de onzekerheid

zo bang dat er iets is mn ons ukkiepukkie bah vind het allemaal zo eng ondanks dat ik 2 goede echo';s al heb gehad en krijg de 17de mn 3de echo met 12 weken en 1 dag maar bah wat denken jullie????

nog iemand zo extreem misselijk???????????

groetjes kleutermama 9 weken en 4 dagen

ik weet wat je bedoeld,je blijft onzeker,totdat je weer een keer een echo hebt gehad.
Ik was gisteren ook flink beroerd en dizzy,viel bijna 2x!Het lijkt wel of ik alle klachten in een keer krijg ofzo,noem het op en ik heb het,erg[vooral hoofdpijn verschrikkelijk]
we zullen ze toch moeten acsepteren de kwaaltjes en alles wat erbij hoort onzekerheid etc.
ik wens je iedergeval heel veel sterkte en wat rust in je hoofd toe!
groetjes

heeej...

Ik heb dit een tijdje geleden ook gehad...een dag dat ik niets binnenkon houden...ik ben sowieso erg misselijk geweest vanaf week 7 en dat uitte zich ook in bijna elke dag in overgeven...

Rust is de beste remedie en dat je onzeker bent is ook logisch, maar probeer ook te genieten..het is zo iets moois wat er binnen in je groeit..:D

groetjes

Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor! Rond week 10 schijnt misselijkheid op zijn top te zijn omdat je hormonen dat ook zijn. Ik had het ook rond dezelfde tijd als jij, 2 dgn heel beroerd en spugen. Daarna weer rustig.

Veel sterkte en niet teveel piekeren hoor.

Liefs, MArijne

Je moet je juist geen zorgen maken, misselijkheid is een goed teken! Ik heb me de afgelopen 5 weken gevoeld zoals jij omschrijft... Echt afzien. Donderdag was ik het zat en ben ik naar de huisarts gegaan. Hij heeft me dezelfde pillen (emesafene) gegeven en bij mij werken ze redelijk goed. Ik kan tenminste weer een beetje normaal functioneren en daar ben ik erg blij mee!

nee joh ,geen zorgen maken,je hebt immers al een goede echo .Als het hartje eenmaal goe dklopt is de kans heel klein dat er nog iets mis gaat.
Oke het kan..maar dan heb je niet de spymptomen die jij nu hebt.
Jouw symptomen horen gewoon bij iemand die hartstikke zwanger is haha.En lekker last heeft van al die hormonen die rond gieren door je lichaam!!

Nee serieus,om deze klachten hoef je je geen zorgen te maken dat er iets is met je kindje!

Maar ik begrijp je angst heel goed hoor ;-)
Owww wat duurt het dan lang voordat het de 17e is he.
Ik ga voor je duimen hoor!

Groetjes Jootje

Maak je wat betreft je kleine ukkepuk geen zorgen, ik heb bij mijn eerste zwangerschap de eerste vier maanden in het ziekenhuis gelegen vanwege uitdroging en niets kunnen eten en drinken, maar die kleine in mijn buik merkte daar blijkbaar niks van.

groetjes daisy
9w+3d

Terug
Bovenaan