brrr laten we hopen dat dit een storm in een glas water is....

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

hebben jullie het ook al gehoord van die britse meteorloog(Ehh hoe schrijf je dat ook alweer)over de superstorm die eind nov over nederland ws gaat razen...

brr kan het haast niet geloven van die tornado's zo extreem dat verwacht je toch niet in nederland..

nu ben ik altijd wel gefascineerd door het weer ed dus volg dit op de voet..

maar hoe denken jullie erover.. ?
nemen jullie het seriues of wacht je het af, volg je het op de voet of vind je het onzin..

ik merk dat ik het toch wel angstig vind en denk altijd , dit verzinnen ze toch niet zomaar, maar aan de andere kant hoe kan je nou al het weer van over 3 weken voorspellen....
dus ja ik ben verdeeld  maar  hou het wel in de gaten..

http://pietpaulusma.sbs6.nl/piets-blog-algemeen
/superstorm-in-november.html

hoop dat de link het doet, kunnen jullie het ook lezen..

liefs tobi

Piet Paulisma, whahaha

Denk storm in een glas water: lees dan dit maar even van het KNMI

die britse meneer baseert zijn voorspelling op zonnevlekken
ik vind dat een beetje vaag in de herfst kan het soms
nogal stevig waaien
ik vind het een beetje paniek zaaien

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Nou, hoe vaak heeft één of andere malloot al voorspeld dat de wereld zal vergaan en..........hoe vaak is dat al uitgekomen. Ik maak me pas druk op het moment dat het echt zo ver is. Ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd!!

Groetjes Fonske.

Ik vind het altijd wel eng om te horen. Waarschijnlijk omdat het zo opgeblazen is helemaal en omdat ik sowieso niet hou van stormen. Helemaal omdat ik vlak bij zee woon.....
We wachten het gewoon maar af..

Groetjes Hannek

ik neem het ook met een korreltje zout...

moet ik wel eerlijk bij zeggen dat ik dit soort dingen allemaal maar eng vind, en er juist niet teveel aan wil denken
dus eigenlijk struisvogelpolitiek...

maar: toevallig hoorde ik maandag op radio 538 dat ze Piet Paulusma belde, en die zei duidelijk dat het niet zijn voorspelling was, maar dat hij het interessant genoeg vond om het op z'n website te zetten

maak je pas druk als het echt nodig is (maar steek ook je kop niet in het zand)!!!

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan