brrr....maagzuur!

Had er tot nu toe niet heel veel last van...maar nu ineens de hele dag. Eigenlijk sinds het kleine mannetje besloot overdwars te gaan liggen..

Van Rennies word ik beroerd en die andere drankjes helpen ook niet echt...mee leren leven dus... ok voor een week of 6 dan!

brrr ja ik weet er alles van, maagzuur.
ik heb ergens een topic geopend dat heet burp, bah.
daar zijn ook wel tips ed op gekomen. maar k weet even niet meer of dat nu onder het mama maart forum staat, of ergens bij zwanger zijn..
Ik heb gelukkig wel baat bij rennies.

Ik heb er ook veel last van en bij mij helpen rennies gelukkig ook goed. Heb gehoord dat vanillevla erg goed moet zijn tegen brandend maagzuur.

In mijn eerste zwangerschap heb ik een of ander drankje gehad van de apotheek. VOnd het te vies, maar het schijnt te helpen. Wellicht kan je er naar vragen in de apotheek?

Gr Ingrid

Hoi hoi!

Ik heb bij de apotheek Antagel gehaald. Het is niet echt lekker maar helpt wel! Even en kwartier half uurtje geduld na het innemen en dan een paar uurtjes geen last meer...... best fijn!

Greetz Esz(aprilmama)

Vanillevla helpt bij bij echt.. heerlijk!
Verder mag ik van de huisarts Maalox en Gaviscon. Weet niet of Maalox in NL onder zelfde naam bestaat, maar 't helpt goed en is niet vies.

Maalox bestaat in NL onder dezelfde naam.

Ook ik heb ontzettend last van maagzuur. Verschrikkelijk! Inderdaad melk, tabletten en vanillevla gebruiken, maar dan nog heb ik vooral 's nachts zoveel last.

Terug
Bovenaan