brrr

A

Anoniem

Guest
Hi, nog 5 daagjes tot aan NOD, maar vind t alweer een beetje eng worden..Opvliegers,duizelig,heet/koud, pijn in buik/borsten..pukkels..en deze keer denk k weer dat niet zo is als vorige keer..
(ook meer last van afscheiding????)

Alle binnenkort NOD'ers veel succes!!
Toi toi toi!

Hoi Simoon,

Ik huiver met je mee! Heb nog zeker 3 dagen te gaan tot NOD. Sommige van jouw symptomen heb ik ook, in ieder geval ook die afscheiding. En dat had ik de vorige keren niet...!!

Maar ik durf er eigenlijk nauwelijks over te praten of te schrijven...

Jij bent trouwens toch ook degene met zoveel last van je hormonen? Dat je ook na je eisprong er een week ziek van bent? Ik heb dat zelf ook ongeveer 5 maanden gehad. De ha deed er niets aan, vond dat ik maar een zwangerschapstest moest doen.
Na drie behandelingen door een acupuncturist was ik ervan af. Ook een magnetiseur kan ervoor zorgen dat je hormoonstelsel in balans raakt. Misschien iets voor jou? Ik zou het gewoon proberen, zeker als je er al zo lang last van hebt.

Succes, Inge

Ik ben al behandelt bij een iriscopist,dmv homeopatische middelen..hadden weinig baat..
Maar woensdag ga ik al naar de magnetiseur! Die afspraak had k net gemaakt.Toevallig duz dat je daar over begint!
En de afscheiding is ook nieuw..
Praten/schrijven erover is idd moeilijk..maar ik moet eerlijk bekennen dat me het deze maand ook wel erg bezig houdt (en waar kun je dat anders dan hier kwijt)! Gelukkig doe ik niet meer aan tempen..want ik kan uit de lijsten al zien dat t aardig gelijk opgaat in die 3 maanden tempen!
Hopen voor jou dat t deze maand raak is! Hou me maar op de hoogte!
Good luck!

Hé, wat toevallig dat je al naar die magnetiseur gaat! Vertel je me wat je ervaringen daar zijn? Wanneer ga je daarheen?

Ja, het houdt mij deze maand ook meer bezig dan anders. Ik heb nu voor de derde keer symptomen die echt anders dan anders zijn. Bij mijn vorige cyclus wist ik zeker dat het niet zo was, en dan ben ik ook niet zo in spanning. Terwijl nu... Maar omdat ik het de vorige 2 keer ook hier op het forum over de daken heb geschreeuwd, en er toch geen zwangerschap van kwam, ben ik nu een beetje bijgelovig geworden...
Deze keer ga ik echt ongelooflijk balen als het weer niets is!!!

Maar niet wanhopen voor het zover is, nietwaar.

Simoon, we houden elkaar in de gaten!

Liefs, Inge

Morgen, woendag middag ga ik erheen, ik ben al bij m bekent, dus 1 telefoontje en ik kan meestal wel snel terecht!Of ik erin geloof? Ik sta er niet te veel bij stil, maar helpen doet t wel altijd.(Ik ging er voor iets heel anders heen)

Enerzijds denk ik idd dat mijn "klachten" wel iets kunnen inhouden, maar tot nu toe kon ik wel zo realistisch denken dat het toch niets wordt..Ook nu wel ..Dat neemt niet weg dat ik meerdere keren per dag denk dat het wel s raak zou kunnen zijn..

Hoe lang ben jij al bezig?? Wij sinds jan 2004..Niet zo lang duz..

Heb ook wel ergens een stiekum idee dat het ons niet zal lukken..Ik ben laatst "nagekeken" bij de gyn, en dat was in orde, maar mijn vriend is eerder al eens vrij lang met een kinderwens bezig geweest zonder resultaat (inmiddels heeft zij 2 kids).
Bovenstaande hou ik dus eigenlijk best wel in t snotje.(stom he)

Ik hoop echt voor je dat nu de 3 e keer met zo'n gevoel scheepsrecht is!

Zelf heb ik dat 1 keer eerder overtuigend gedacht (zwanger zijn)! Toen had ik ook zo'n pijn in de buik..Wel een 6 tal dagen overtijd toen maar verder niets..Dat was best spannend toen..

Nog 2 dagen voor jou...

tot later, simoon

Wel voor vandaag zal ik een poging doen om niet alle pukkels in mijn gezicht kapot te krabben..

Terug
Bovenaan