brrr

A

Anoniem

Guest
het kan nu zo zijn of over een maand,maar het schiet op, das 1 ding wat zeker is. de bevalling!
vind het al een beetje spannend, maar ik denk ga even op bevallen kijken op dit forum......dat doe ik dus nooit weer!
stom natuurlijk ik kan verwachten dat er nare verhalen tussen zitten, maar ik was zo benieuwd.
ik ga me er gewoon verder niet meer op voorbereiden, maar laat het maar over me heen komen. das beter denk ik. hihi.

Hallo,

Heb jij daar ook al zo'n last van..........
hahahahahhahahah ik denk ook bij elk krampje, ander gevoel ect...........zal dit het zijn???
Nu zijn we echt begonnen met aftellen..............
Oh ik heb met me vriendje afgesproken dat ik niet meer mag zoeken naar dingen over bevallen, want je haalt jezelf vanalles in je hoofd.
En je wordt er dan knetter gek van..........
We zien wel wanneer t begint. Maar tis zo spannend, vooral als t de 1e is........je weet niet wat je moet verwachten ect.
Als mensen vragen hoe lang moet je nog.......dan zeg ik 6 weekjes.......
dan krijg je allerlei verhalen te horen.......oh zucht soms gewoon om moe van te worden........
Maar goed............
we houden t toch niet tegen.....................
Het enige wat we kunnen doen is: AFWACHTEN!!!!

Liefs Ukkie
(34 weken)

hoi hoi,

Jij hebt zeker alleen de slechte verhalen gelezen. Mij is erg opgevallen (kijk ook veel op de decemberforum) dat de bevallingen de laatste tijd zo snel gaan. Nou daar teken ik ook voor hoor!! Mijn vorige bevalling duurde 17 uur. Dus kun je je voorstellen dat ik helemaal uitgeput was. Ik kon op het laatst echt niet meer.
Verder was het een mooie bevalling, het persen duurde maar een half uurtje.
Ik moet zeggen dat ik er heel veel zin in heb. Alleen hoe langer het nu gaat duren hoe meer ik er over na ga denken.
Bij de eerste had ik geen tijd om er over na te denken, die kwam geheel overwachts precies 3 weken te vroeg. Dat was wel fijn. Alleen nu niet, want ik zit nu al 3 weken te wachten tot het einderlijk gaat beginnen.
Ik hoop heel erg dat ik het weer helemaal zelf kan doen. Maar ik weet ook, dat als dat niet gaat je er tijdens de bevalling er ook aan over geeft. Dus het heeft helemaal geen zin om je er nu druk over te maken.
Ga er gewoon maar vanuit dat je een hele normale bevalling krijgt. Als je eenmaal bezig bent, maakt het je echt niet meer uit hoe het er uit komt, als het er maar uit komt!!
Geniet nog maar eventjes van je rust.

En sterkte straks,

Groetjes, Ris 39w5d

Hihi,
ik heb ook zo'n stomme fout gemaakt. Naar "de bevalling" gekeken. Nou toen wilde ik even niet meer. Maar ja, het is er ingekomen en het moet er toch uit.
Ik heb me ook voorgenomen om maar even niets over bevallingen zelf te lezen/kijken/luisteren.
Geen enkele bevalling is hetzelfde, dus het blijft toch altijd een verassing hoe het zal gaan.

Als je van jezelf een beetje paniekerig bent of erg onzeker, is het misschien niet zo verstandig om bevallingsverhalen te lezen of op tv te zien.
Ik ben zelf ook best een onzekere miep maar nu met m'n zwangerschap ben ik heel erg nuchter en maak ik me niet zo snel zorgen.
Ik kijk dus juist wel elke week zo'n bevalling op tv omdat het mij helpt om me voor te bereiden op de dag zelf.
Alleen maar enge verhalen horen is natuurlijk ook niet erg lekker,
als mensen dat in mijn omgevind te veel doen zeg ik gerust dat ik daar
echt geen bal mee opschiet.
Succes verder!

xx Syrah

Als je van jezelf een beetje paniekerig bent of erg onzeker, is het misschien niet zo verstandig om bevallingsverhalen te lezen of op tv te zien.
Ik ben zelf ook best een onzekere miep maar nu met m'n zwangerschap ben ik heel erg nuchter en maak ik me niet zo snel zorgen.
Ik kijk dus juist wel elke week zo'n bevalling op tv omdat het mij helpt om me voor te bereiden op de dag zelf.
Succes verder!

xx Syrah

Succes verder!

xx Syrah

Wat grappig he?
Ik had er tot voor kort helemaal geen last van. Liet alles wel over me hen komen. Maar bij de jaarwisseling drong het ineens tot me door dat het nu allemaal wel HEEL erg dichtbij komt! Heerlijk hoor, maar ook superspannend.
Ik kijk bewust niet naar bevallingsverhalen, ik wil me niet onnodig ongerust maken. Dat deed ik in het begin van de zwangercshpa dus wel; lezen over wat er allemaal nog mis kan gan. Nou, je maakt jezelf het hoofd helemaal gek en dat is nou net niet de bedoeling!
Geniet er nog even van...
Men zegt altijd dat het voorbnij is voor je het weet! En ik geloof ze, wnat ik vind dat het nu al allemaal zo snel gaat!

Liefs Gwendolien

Terug
Bovenaan