Brrrr, ik heb het gedaan!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb het gedaan.... Ik heb voor morgen een afspraak gemaakt met de kapper. Mijn besluit staat vast... Mijn haar gaat eraf!
Maar o o o wat vind ik het eng!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb al ruim 18 jaar lang haar. De laatste jaar of 5 draag ik het altijd in een vlecht (heel soms een staart en voor een feestje steek ik het wel eens op). Nu wil ik een kort koppie, maar wel eentje die ik niet iedere ochtend hoef te föhnen. Ik ben benieuwd.

Ik hoop maar dat ik me op het laatste moment niet bedenk en toch maar weer voor de 'veilige' keuze ga....

Groetjes, Karin

hoi karin, volgens mij heb ik echt een zieke geest want toen ik je onderwerp las dacht ik dat het over iets heel anders zou gaan. Maar goed, je haar. Ik moet zeggen dat ik helemaal van het lange haar ben. Ik vond je haar ook echt leuk. Mijn man zegt altijd dat ik het huis niet meer in kom als ik het kort knip. Ik vind het een hele gewaagde beslissing van je vind. Kan me goed voorstellen dat je het spannend vind. Ben erg benieuwd of je het doorzet en dan moet je natuurlijk wel een foto plaatsen. Succes morgen. X linda

Hoi Linda,

Nu ben ik wel benieuwd wat jij dacht dat ik had gedaan?!?!?!

Mijn man vindt lang haar ook erg mooi, maar ik ben er een beetje klaar mee nu. Ik heb het trouwens wel eerst aan hem gevraagd of hij het niet héél erg zou vinden. Zijn antwoord was: "Je weet wat ik mooi vind, maar je moet het zelf weten."

Ik hoop dat de kids me herkennen met een andere look.

Groetjes, Karin

wat spannend!!!!!!
je laat wel even een foto van de nieuwe jij zien he!

wel grappig,ik heb het altijd kort gehad en ben het nu lang aan het laten groeien...(soms wil ik wel weer een kort koppie!) en mijn vriend vind juist kort leuker dan lang!

succes he! en ik ben hel benieuwd.
xxx

Hoi hoi,

Ik vind een kort koppie helemaal hip! Knap hoor als je het zo lang lang hebt gehad! Kunnen we het er dan bij mij aanplakken?

Succes, ennuh... FOTO FOTO!!!

x miranda

Iehhhhhhh, krijg je daar geen spijt van???? Ja, ik ben nogal een muts hoor. Ik heb heel erg fijn haar waardoor lang haar mij niet staat. Daarom vind ik het des te mooier....

Maar, kort haar kan ook heel mooi zijn hoor!!!

@Lin, ik ben ook heel benieuwd wat jij dacht....

Hahahahaha!! Ik dacht ook dat je iets heel anders zou schrijven. Dat je iets engs of lugubers had gedaan, waar je al lang tegenop zag!

Maar zou het ook ENG vinden hoor! Als ik morgen mijn haar kort ging laten knippen. En dan bedoel ik echt kort. Ik heb het nog nooit korter gehad dan een boblijn. Heb altijd lang haar gehad vroeger. Nu is het op mijn schouders. Van mijn familie mag het niet kort en van mijn man al helemaal niet. Ik zou het wel eens voor 1 dag willen proberen, maar dat kan niet!
Het valt me op dat sommige vriendinnen die over de 30 zijn hun haar opeens kort knippen en dat het dan erg LEUK staat. Je kan er echt mee opknappen en er jonger door uitzien. Ik durf het niet aan. Ik denk dat ik er nog wel 10 jaar mee wacht!
Ik vind lang haar meestal toch mooier staan.

Succes in ieder geval!

Spannend hoor! En natuurlijk graag met foto's voor en na plaatsen morgen  .

Ik ben benieuwd hoe je gezin zal reageren als je terug bent, hihi of ze je nog herkennen?

Toen ik zelf een jaar of 17 had heb ik het ook helemaal afgeknipt, ik had altijd lang haar, al vanaf kind af aan. Toen dus meteen heel kort stekeltjes. Dat kan ik je afraden haha dat is wel erg rigoreus zeg maar . Maar ik heb het daarna wel jaren kort gehad, maar inmiddels ook al weer jaren weer lang. Ik denk dat mijn man het ook echt heel erg zonde zou vinden. Als hij nu foto's ziet van mijn stekelkoppie toe zegt hij altijd dat als hij me toen had leren kennen hij niet verliefd zou zijn geworden .
Maar een rattekoppie is echt wat anders dan een mooi vlot en makkelijk kort kapsel hoor!
Ik kan me wel goed voorstellen dat je eens wat anders wil en het zal je vast goed staan. Er zijn zoveel mogelijkheden voor vlotte korte kapsels, dat komt vast goed!

Ik ben benieuwd naar de foto's
Succes!
Tamar

Terug
Bovenaan