brrrr spannend

Hai allemaal,

Ben overtijd! Spannend..k wacht deze keer alleen wat langer met testen (als k t volhoud) zondag heb k me voorgenomen! Nog meer meiden die duimpjes draaien??
De rest ook veel succes met alles!
 
hoi hoi hoe lang ben jij overtijd?
ik moest het gisteren worden spannend he ik ga morgen of zondag testen,maar ben wel erg angstig hoor voor de uitslag ben benieuwd hahahahhaa
 
Hoi Simone,
Ik heb al 2 testen gedaan en allebei een vaag streepje...dus ik ben zwanger! Maar voor de zekerheid gaan we zondag nog een test doen omdat we een dikke streep willen zien....en dan gaan we echt feestvieren.
Het voelt nog allemaal erg onwerkelijk...en spannend.
Ook voor jullie is het superspannend en we spreken elkaar zondag!
Succes meiden en ik hoop voor jullie dat de ongi wegblijft!
Liefs Esther
 
Tja..gisteren had k t ook al moeten wezen..maar ja..moeder natuur gaat natuurlijk zijn eigen gang, normaal voel ik t aankomen, mijn menstruatie..nu nog noppes..maar dat kan vals alarm zijn! Ben bang dat als k test dat t idd nog negatief uitdraait,vandaar dat k eigenlijk tot zondag wil wachten!(je weet t nooit)Ben ook wel "bang" voor de uitslag..t is zeker gewenst, maar als t dan zover is..k zou de hele boel bijelkaar gillen en niet weten wat k moet doen!

Esther: volgens mij heb jij al genoeg zekerheid! Fantastisch meid, ik hoop dat je me op de hoogte houdt..wie weet gaan we gelijk op!

Wordt vast wel vervolgd!
 
ik ga morgen testen voel van alles en ben nog niet ongesteld terwijl ik dat gisteren had moeten zijn en ik ben nooit overtijd dus ook ik ga duimpjes draaien.
succes ik zal voor jullie ook draaien
groetjes tijger
 
Terug
Bovenaan