brrrrrrrrr morgen

Jochem krijgt morgen de eerste prikjes, bah wat zielig toch ,moet nog wel ff zetpillen halen of niet?
Hij is altijd zo tevreden maar morgen zal hij wel veel aandacht nodig hebben en die krijgt hij ook, we zijn er de hele dag voor hem.
Verder nog tips wat ik in huis moet halen als hij veel hinder krijgt van de plek e.d ?
Ik werk zelf in de zorg dus eng vind ik het niet maar ach dat kleine ventje, dan liever ik.
Graag jullie evaringen.

liefs Dianne

Idd ff zetpilletjes in huis halen en ik had al eten voor die dag in huis zodat ik de deur niet meer uithoefde.
Veel last van de spuit plek had onze jochem niet wel van zijn beentjes en hij was hangerig maar dat ging beter na een zetpil.
zielig he ik vond het ook zo erg.....
Sucses morgen

Liefs louise

Fedde had ook niet veel last van. 'S avonds wel verhogingen en heb hem toen een zetpil voor het slapen gaan gegeven. Kon hij lekker slapen. En overdag hadden we nog fijn samen geslapen en hij heeft veel bij mij op schoot gelegen.
En heb de beentjes wat gemasseerd.
Wij moeten over anderhalf week weer voor de tweede.

Zetpil is heel handig om in huis te hebben. En goed erin duwen haha. Bij ons zat ie na drie keer goed. Hij vloepte twee keer terug, leek erg grappig.

Succes morgen!!

Connor had niet veel last, een klein beetje verhoging op de dag van de prikjes verder niet. De prikplekken op zijn beentjes zijn een dag of anderhalf gevoelig geweest.
Ik had wel zetpillen in huis maar heb ze niet gebruikt. Lichaampje deed het helemaal zelf!

Succes morgen!!

zoals ik bij iedereen al heb gezegt maar verder nog geen reactie op heb gehad.
gooi een inlegkruisje onder de kraan en dan nat in de diepvries.
doe het de volgende dag in een (hydrofiel) washandje en in een plasticzakje.
is het prikje geweest doe er het washandje met inlegkruisje op en dan koelt het heerlijk af. zorgt ook dat er minder zwelling op komt of de plek minder snel geiriteert word.

hoop dat je er iets aan hebt!
en zetpillen zijn een super idee

een nat verbandje op de plekken waar hij geprikt is. Als hij er last van heeft. En zetpillen zeker in huis halen. Je kunt ze beter maar hebben.

@ Kelly, persoonlijk vind ik dat nogal erg koud om bij een baby te doen. Die van ons houdt niet van heel koud.

Caspar heeft vorige week donderdag zijn eerste prikken gehad. Ik zag er ook enorm tegen op, zat heel de dag met een knoop in mijn maag. Van de tweede prik moest hij even heel hard huilen. Maar dat was alles. Verder helemaal nergens last van gehad. Ik mocht zelfs gewoon de plekjes aanraken waar was geprikt. Ik had voor de zekerheid zetpilletjes in huis, maar dus niet nodig gehad.

Terug
Bovenaan