A
Anoniem
Guest
Afgelopen maandag hebben wij... EINDELIJK... kennis gemaakt met de potentiele gastouder voor Tessa. De eerste indruk was goed, een vrolijke, gezellige, maar bijzonder drukke temperamentvolle spaanse dame. Ze spreekt niet slecht nederlands, maar ook niet vloeiend. M'n eerste idee was doen, ze sprak zo liefdevol over de kids die ze opving, maar gaande weg begin ik toch een beetje te twijfelen. Ze is wel heeeeeel erg temperamentvol, zal er nog wel wat over blijven van de rust en regelmaat die Tessa nu kent?
Nu vraag ik me wel af of dit gegronde twijfels zijn hoor, of dat het gewoon de emoties zijn die het moeilijk vinden om haar uberhaupt aan iemand over te dragen (laat staan aan een vreemde...).
Aanstaande maandag gaan we een proef ochtendje doen, maar hoe weet ik dat het goed zit? Ze zal uiteraard anders terug komen dan ik haar ken, denk ik ....
Iemand hier ervaring mee ????
Anne
Nu vraag ik me wel af of dit gegronde twijfels zijn hoor, of dat het gewoon de emoties zijn die het moeilijk vinden om haar uberhaupt aan iemand over te dragen (laat staan aan een vreemde...).
Aanstaande maandag gaan we een proef ochtendje doen, maar hoe weet ik dat het goed zit? Ze zal uiteraard anders terug komen dan ik haar ken, denk ik ....
Iemand hier ervaring mee ????
Anne