Bruidskleding zoeken en zwanger worden

Hallo meiden,

Ik ga morgen beginnen met trouwkleding zoeken, ik ga 14-9 trouwen.

Het lastige is dat ik tegen die tijd:

of: niet zwanger
of: 1 maand zwanger
of: 2 maanden zwanger
of: 3 maanden zwanger

kan zijn!!

Op dit moment dus nog niet zwanger, maar wie weet? Hoe pak ik dit nou aan?
Heb ik in september nog maat 38 of toch een 38 met extra borsten en klein buikje?  

Kennen jullie verhalen van kennissen of familie of jullie zelf  over vrouwen die zwanger werden voor hun trouwdag en hun jurk of combi toen moesten ombouwen? Hebben jullie tips?

Ik wil er die dag graag leuk uitzien en ik moet nu kelding gaan kijken anders ben ik te laat - maar ik zou natuurlijk dolblij zijn als ik de komende maanden zwanger raak!!!

Martine(34)

Ik was zelf bijna 5 maanden zwanger toen we gingen trouwen en ik groeide in een enorm tempo.
Ik was dus al de dood dat ik mijn jurk niet meer zou passen maar je staat er versteld van hoe ze een jurk nog uit kunnen nemen. en met max 3 maanden zwangerschap, ach dan heb je gelukkig geen superbuik.
Ik heb wel 's avonds mijn jurk uit moeten doen omdat hij enorm knelde dat vond ik wel jammer maar ik had geen rekening gehouden dat mijn buik 's avonds veel dikker was als
's ochtends dus dat is misschien wel iets om rekening mee te houden tegen die tijd.

Ik vond het zelf wel wat hebben zo'n mooie strakke wijduitlopende jurk en dan zo een bol buikje.

heel veel plezier morgen en vraag zeker naar de mogenlijkheden mbt het uit nemen     van een jurk

groetjes linda

Bedankt Linda!
Had jij jouw jurk al uitgezocht voor je zwanger was? En toen lukte uitnemen dus alsnog met 5 mnd.

Dan maak ik me misschien teveel zorgen. Ik ga het er morgen in elk geval bij zeggen.

Bedankt!!
Martine

Heej,

Ik had precies hetzelfde, we wilden proberen zwanger te worden en ik moest ook een trouwjurk gaan zoeken. Bij mij was het ook, of niet zwanger op de bruiloft, of 1 maand, of 2 maanden of 3 maanden. De jurk die ik had uitgezocht moet zowieso een heel stuk kleiner gemaakt worden, maar ik had ook wel een beetje twijfels. Ondertussen ben ik nog steeds niet zwanger, maar als het deze maand wel lukt dan ben ik 1 maand zwanger als we gaan trouwen dus voor mij maakt het nu niks meer uit. Ik had ook zoiets van, ach bij 3 maanden heb je toch nog niet zo'n hele grote buik dus ik kan best een jurk uitzoeken. En het is altijd afwachten of je dus ook inderdaad zwanger raakt , wat bij mij dus nog niet het geval is helaas. Maar ik weet dus dat het best een beetje lastig is om nu een jurk te gaan zoeken, maar ik heb het dus wel gewoon gedaan en ik ben blij toe

xx Appeltje

Bedankt, appeltje...

Dus jij gaat al bijna trouwen. Spannend!! Wat voor soort jurk heb je? Ik heb een mooie ijsblauwe gezine(rok plus top, maar lijkt een geheel) en die moet ook een stukje kleiner. Volgens de ontwerpster is het geen probleem als ik dat 2 weken van tevoren doe en dan kan alles.

Blij toe. Dan kan ik én de jurk alvast regelen én wensen dat ik zwanger raak.

Succes jij en straks een heel mooie dag!!!

Groetjes
Martine

Gefeliciteerd joh...
Ik zit op het januari 2006 forum en ga trouwen in oktober 2005.
Afgelopen december mijn droomjurk al besteld (en betaald). Reken maar uit....
6,5 maanden als ik me in die jurk moet proppen.
Het is een jurk met zo'n "houd je adem in"lijfje.
Bij de bruidswinkel maakte het niet uit. Ze doen nu gewoon een maatje groter en vermaken 'm dat m'n giga buik er gewoon in kan.
Het model kan er wat anders uitzien natuurlijk omdat m'n taille dan weg zou zijn...

Ga dus niet een jurk kopen speciaal voor "mocht je evt. zwanger zijn". Das zonde. Bespreek het met de coupeuses van de bruidswinkel. Je bent echt niet de enige...

Een fijne bruiloft!!!

Groetjes
Miranda

Heej,

Ik heb ook een 2-delige jurk. Bordeauxrode top, met off-shoulder. En dan ivoorkleurig onderste gedeelte. Ik heb er enorm veel zin in, in de bruiloft en ben benieuwd wat iedereen van mijn jurk vindt. En we hopen dat het toch nog voor die tijd lukt om zwanger te raken, maar ik maak me nu in ieder geval geen zorgen meer om mijn jurk!

xx appeltje

Hoi,

Ik had hetzelfde, ik raakte voor onze trouwdag zwanger en was met trouwen 11 weken zwanger, ik had ook de jurk al gekocht en aangezien ik vrij dun was en een hele platte buik had werd het spannend, en wat was uiteindelijk de verassing, ik had alleen aan mijn buik gedacht, maar hij zat bovenaan bij mijn borsten te strak, maar zonder mijn push-up ging het precies, was wel een beetje spannend een jurk zonder bh eronder, maar goed uiteindelijk was het probleem opgelost en mijn man vond het erg grappig toen ik het hem leter vertelde!

Liefs brenda

Terug
Bovenaan