Bruiloft in Frankrijk, Feline wel of niet mee nemen?

A

Anoniem

Guest
Wij hebben eind mei (net voor de verhuizing) een bruiloft in Frankrijk. Nu twijfelen we of het handig is om Feline mee te nemen.
Voor: onze vrienden hebben haar nog niet gezien in het echt.
tegen: veel indrukken en veranderingen in korte tijd.

Nu hebben ze een feest op de zaterdagavond, dus we kunnen dan natuurlijk om beurten even langs gaan en even met zijn drieen aan het begin van de avond. Het feest wordt op de camping gegeven die ze hebben afgehuurd.

groetjes Mariska

Tja dat soort dingen zijn altijd een beetje lastig.
Ik ozu zeggen doe wat het best is voor Feline
Je schrijft dat je binnenkort ook gaat verhuizen. Brengt een hele hoop onrust met zich mee.
Verder is het naar Frankrijk een aardige rit.
Waarin ze constant in het autostoeltje zit.
OOk niet echt bevordelijk.
Als je haar meeneemt zul je toch ook tijdens het feest of een soort oppas moeten regelen of zelf bijtijds het feest verlaten. Neem tenminste niet aan dat je haar het hel feest wil laten meemaken.
Tuurlijk is het sneu voor je vrienden die haar nog niet gezien hebben.
En ook voor jezelf natuurlijk als je een of meerdere dagen je meissie moet missen.
Maar persoonlijk zou ik zeggen hou de regelmaat er nog zo lang mogelijk in. Ze gaat al een verwarrende tijd tegemoet.
En als ze ergens anders is hebben jullie ook weer even tijd voor jullie tweetjes.
2 vliegen in een klap dus eigelijk.

Hai,

Ik zou het moeilijk vinden om haar thuis te laten maar als je goede opvang hebt zou ik het toch doen. Je vrienden willen haar best graag zien maar zijn daar op hun bruiloft echt niet mee bezig. Het is HUN dag en daar zijn ze vol van dus er wordt hooguit 5 minuten naar je beeb gekeken en that's it vermoed ik. Logisch natuurlijk want er zijn allemaal gasten daar die ze graag willen spreken. Daarnaast denk ik dat je er weinig plezier aan beleeft als je om en om op het feest bent. Is het niet leuker om lekker samen te gaan en even tijd voor jezelf te hebben? Moeilijk ik weet het.... Mette is nog niet eens een nachtje uit logeren geweest. Enne ik denk ook niet dat het voor je vrienden meerwaarde heeft als ze er aan het begin van het feest is. Die zijn veel te druk en stel ze gaat huilen... Voor Feline ook erg onrustig. Mss een vakantiehuisje in de buurt huren en opa en oma meevragen?

x ing

Hoihoi,

De optie van Inge wilde ik ook al gaan geven. Lekker een vertrouwde oppas vanuit Nederland nemen en dan een huisje in de buurt huren.
Als dat niet kan (is natuurlijk nogal een onderneming) dan zou ik haar lekker hier laten. Niet leuk natuurlijk, maar wat zou Feline er aan hebben? Helemaal niks toch? Ze zou er misschien alleen maar van slag van raken en dat lijkt me lastig vlak voor een verhuizing.

Over die verhuizing trouwens.....
Toen wij gingen verhuizen was onze dochter wel wat ouder, maar ik heb me best zorgen gemaakt of zij wel zou kunnen wennen aan al die nieuwe situaties. Ik heb gemerkt dat voor die kleintjes 'thuis' is waar papa en mama zijn. Eva heeft echt geen last gehad van de verhuizing.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan