Bruiloft

Hoi meiden,
Heb een tijdje niks meer geschreven. Had vandaag de bruiloft van mijn schoonbroer en schoonzus, ik was ceremoniemeester. Leuke dag geweest, maar waar ik eigenlijk even over wou vertellen is de vorderingen sinds ik Clomid gebruik. Ik heb op dag 16 van mijn cyclus hevige steken gehad en ben een slijmpropje met elastisch slijm verloren. De dag erna had ik al een hogere temp en die blijft hoger dan daarvoor. Dus ik ga er vanuit de de Clomid zijn werk heeft gedaan en dat ik mijn eisprong had. Heb gisteren bloed laten prikken om zeker te weten of ik een eisprong heb gehad en 10 aug. krijg ik alle uitslagen bij de gyn. Ik voel me niet echt zwanger, maar wel anders dan anders. Het zou te mooi wezen om waar te zijn dat ik nu ook meteen zwanger ben. Maar die vermoedelijke eisprong was al heel wat!!! Nou, ik wilde het even kwijt. Ga nu lekker slapen. Heb trouwens ongeveer 30 juli mijn NOD. Liefs, Anke

hoi anke,dat zijn al goede berichten! nu nog de rest vd uitslagen he?
ik krijg dinsdag de uitslagen,ben zo benieuwd,mischien moet ik ook aan de clomid kan ik jou mooi vragen hoe of wat!
heel veel succes! en dat het maar gauw raak mag zijn!
gr. petra

Terug
Bovenaan