Bruin afscheiding 4 dagen na ovulatie

<p>Hee dames,</p><p>Heeft iemand hier ervaring mee? Kunnen jullie even meedenken.</p><p>Zondag had ik een positieve ovulatie test. Donderdagavond (vijf dagen na mijn positieve ovulatie test) kreeg ik bruine afscheiding. Dat hield tot vrijdag aan en vandaag (zaterdag) heb ik helemaal niets meer. </p><p>Dit is veelte vroeg voor innestelingsbloeding lijkt mij! En laat voor een ovulatiebloeding. Wat kan dit zijn? Beginnende menstruatie? Ook erg vroeg! Wat kan je lichaam toch gekke dingen doen. </p>
 
Ik had deze ronde precies hetzelfde! Denk dat het misschien nog bloed was van de ovulatie. Ik had op 10dpo een positieve test in handen en op 12dpo weer wat bruin verlies. Dat was denk ik wel nog van de innesteling. Vandaag 15dpo en ben echt zwanger ?

Hopelijk is het voor jou ook een goed teken!
 
Heel erg bedankt voor je reactie! Ik hoop dat ik over paar dagen ook een positieve test heb. Ik heb nooooit bloed rondom mijn ovulatie gehad. Dus misschien is dit een goed teken?! Hoe voel jij je? Al wat zwangerschapskwaaltjes? Gefeliciteerd! ? 
 
Heel erg bedankt voor je reactie! Ik hoop dat ik over paar dagen ook een positieve test heb. Ik heb nooooit bloed rondom mijn ovulatie gehad. Dus misschien is dit een goed teken?! Hoe voel jij je? Al wat zwangerschapskwaaltjes? Gefeliciteerd! 
 
Dankje! Ik had het ook niet eerder gehad, dus wie weet ? Ook niet eerder zwanger geweest, dus zou zomaar kunnen!

Ik ben vooral misselijk en heb wat gevoelige borsten. Dat was ook de reden dat ik al op tijd begon met testen!

Ik duim voor je!
 
Terug
Bovenaan