bruin afscheiding ???

hoi hoi
ik heb ff een vraag
ik ben 8 weken zwanger nu ga ik net naar de wc en vind ik in mijn slip een bruine afscheiding nu vraag ik me af is dit normaal
ik ken dit niet van mijn vorige 2 zwangerschappen dus denk vraag het hier eens ff want ja piekeren werkt ook niet
 
Of het normaal is weet ik niet.
Heb zelf de eerste weken helder rood bloed verloren.Schok mij toen ook kapot.
Vk vertelde mij toen zolang je geen buikkrampen hebt hoeft het niks te betekenen.
Inmiddels ben ik nu alweer 26wk zwanger.
Bij ongerustheid gewoon even VK bellen hopelijk kan die je geruststellen.

 
ja het was niet eens een druppel en ook geen krampen of rood bloed dus zal maaar gewoon positief blijven
dus ja ik mag over 3 weken de echo en dan hopelijk een hartje dat klop klop zegt
 
wil je niet bang maken maar ook ik heb dit al 2 weken lang bijna.... Gister een echo gehad en heb een miskraam zou als ik jou was gewoon bellen... ook ik heb geen krampen of helder bloedverlies gehad alleen maar wat donkere afscheiding.

Nogmaals wil je niet bang maken maar laat het liever 1 keer teveel nakijken als is het maar om jezelf tot een beetje rust te brengen
 
Ik heb dit tot 8 a 9 wk zwangerschap gehad, zelf paar x druppeltjes bloed verloren, dat bruine is gewoon oud bloed wat eruit moet. Als je het niet vertrouwd gewoon even je vk bellen. Ik ben inmiddels 39 wk zwanger en het is dus helemaal goed gekomen.

Sterkte. en maakt je niet al te druk,

Gr tamjo
 
bij deze laat ik het gewoon afwachten
stel het zou een mk worden dan is dat zo en ken ik er niks tegen doen

dus ik ga het gewoon lekker afwachten en ga gewoon uit van het beste

en Jacelyn vind het heel erg voor je dat dit gebeurt is
maar had ff terug gekeken hier op de site en las dat jij de 17de ofzzo wel iets had geschreven en daarbij had vermeld dat je wel krampen had gehad dus ja

maar ik ga nu ff van de site af want ja merk dat dat mij ken beinvloeden terwijl dit niet hoort en zeker nu niet
 
Daam:Laat je inderdaad niet bang maken meid.Het hoeft zoals je leest van mij en tamjo niet altijd iets te betekenen.
En wat je zegt je kan er niks aan veranderen alleen het beste hopen.
Ga niet teveel zoeken naar neg.berichten op het internet,want dan lees je allemaal nare berichten.
Succes meid!!
 
Terug
Bovenaan