Bruin Bloed hheeelllppp!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Ik heb weer eens een vraagje en hoop dat jullie een antwoord voor mij hebben. Ik ben namelijk ong. 3 maanden aan het tempen geweest, mijn temp is nu nog steeds hoog en niet zoals de vorige keer naar beneden gegaan toen ik ongi werd. Toch heb ik vandaag bruin / oud bloed verloren. Wie weet wat dit betekend?

groetjes liefs wies

Hoi Wies,

Ik weet dat je temp. officieel hoog zou moeten blijven als je wel zwanger bent...rond 37 schijnt een zwangerschapstemperatuurtje te zijn..
En ik weet dat het ook net zo goed mogelijk kan zijn dat je ongesteld blijft worden ook al ben je zwanger...?
Heb je enigszins zwangerschapsverschijnselen?
Nou succes!

Liefs Linnepinnie

hallo,

dat je temp. niet omlaag gaat lijkt mij een goed teken.
bij mijn eerste kindje heb ik niet getemperatuurd. wel had ik ook bruinbloed verlies. net voor mijn nod en tijdens. ik dacht nee he weer naar de volgende ronde. maar toch niet inmiddels moeder van een dochter van 1 jaar. en bezig voor een tweede.

ik hoop dat jij nu ook de gelukige mag zijn.

gr henny

Hai dames

Bedankt voor de snelle reactie. De vorige keren toen ik ongi werd ging mijn temp omlaag. Dus.... Ik blijf hoop houden maar vind het wel heel spannend. Wordt een lange nacht hihihihih

jullie ook veel succes he

liefs wies

hai

helaas ik ben de volgende dag toch ongi geworden.

wies

op naar de volgende ronde

Hee Wies,

dus toch rode duivels.....
Klote!
Maar je temperatuur dan?? Is die weer omlaag gegaan?
Als die hoog blijft heb je nog een kans toch??
Sterkte!

Liefs Linnepinnie

Hai Linnepinne

Helaas was het vandaag 0.2 lager dus....op naar de volgende ronde. Grrrrr. Maar goed we blijven volhouden he. Hoe is het met jou dan?

liefs wies

Terug
Bovenaan