Bruin bloed na ongesteldheid na miskraam

<p>Hallo dames,</p><p>Ik heb een miskraam gehad ongeveer een maand geleden, was 11 weken zwanger, maar  het hartje was al gestopt na 8 weken.</p><p>Nu was ik 9 augustus ongesteld ge worden.</p><p>Maat vandaag weer bruin bloedverlies. </p><p>Weet iemand wat dit kan zijn?</p><p>Alvast bedankt!?</p>

Hoi,
Ik ben de 12e ongesteld geworden na mijn miskraam. Heb nu al 2 dagen bruin verlies. 
Wat ik weet is dat dit erbij hoort, heb dit na mijn 1e miskraam ook gehad. 
Heel veel sterkte en hou de moed erin! 

[quote quote=10234884]Hoi, Ik ben de 12e ongesteld geworden na mijn miskraam. Heb nu al 2 dagen bruin verlies. Wat ik weet is dat dit erbij hoort, heb dit na mijn 1e miskraam ook gehad. Heel veel sterkte en hou de moed erin![/quote]
Hoi, had je toen ook je gewoonlijke eisprong? Ik bedoel 10 dagen na je ongesteldheid ondanks je bruine bloed verlies. Als je begrijpt wat ik bedoel haha

Volgens mij wel.
Heb geen ovulatietesten gedaan maar heb hem wel gevoeld. 
Na de 1e miskraam was mijn cyclus 30 dagen. 4 rondes verder was het weer gelukt alleen mocht helaas ook niet zo zijn.
hopelijk tel je snel weer aan en gaat dan wel alles goed.

[quote quote=10234999]Volgens mij wel. Heb geen ovulatietesten gedaan maar heb hem wel gevoeld. Na de 1e miskraam was mijn cyclus 30 dagen. 4 rondes verder was het weer gelukt alleen mocht helaas ook niet zo zijn. hopelijk tel je snel weer aan en gaat dan wel alles goed.[/quote]
Dank je wel voor je reactie. Ik hoop het ook! En ik hoop het ook voor jou! ?

Terug
Bovenaan