bruin bloed verlies 6 dagen voor ik ongi moet worden???

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik hoop zo dat iemand mij kan helpen ik heb een heel onregematige ongi. cycles maar deze maand is het helmaal raar. als ik reken van mijn vorige cycles moet ik de 18 ongi worden maar ik heb aflopen zondah een heeeel klein beetje bruin bloed verloren. en daarna helemaal nix meer. ook voel ik me altijd helemaal niet lekker als ik ongi moet worden maar daar heb ik nu helemaal geen last van. we zijn nu al 6 maanden bezig om zwanger te worden. weet iemand wat dit is????

Beste Rivanomama,

Een klein beetje bloed zou kunnen betekenen dat het afkomstig is van een innesteling.
Veel vrouwen hebben dit ongeveer een week na de eisprong. (en dus meestal ook een week voor de ong) Wat dus zou betekenen dat je zwanger kunt zijn.

Vooralsnog zou ik nog niet gaan testen. Ga na wanneer ongeveer je eisprong is geweest en ga na 14 dagen ongeveer testen. Als je al eerder test heb je kans dat je Hcg-hormoon niet voldoende is en geeft hij negatief aan. Dat zou jammer zijn, je wordt dan alleen maar teleurgesteld.

Meis, ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Ik zal voor je duimen!!
Liefs Karin

Hoi Rivanomama,

Wij zijn nu 4 maanden bezig. Ik heb dat ik gehad!
De eerste periode was 5 weken en toen na 2 weken ineens bloedverlies, 1 dag. Na 6 weken weer ongi. Nu zit ik weer op bijna 8 weken en nog niet ongi maar tussendoor wel weer 1 dag bruine agscheiding/bloed. Weet alleen niet meer wanneer, beetje dom he!

Maar ik weet ook niet wat het is.

Hoop dat iemand reageert die het wel weet!

Groetjes Sophia

bedankt voor jullie reactie ik hoop zo dat het een innestelling is maar ik moet er ook niet te veel op hopen. ik moet zaterdag ongi worden gebeurd dit niet dan ga ik volgende week een test doen. maar ik moet me zo inhouden om de test nu niet te doen want ik heb hem al in huis. ik laat het jullie weten hoe het gaat!!

Probeer jezelf nog even in  te houden!
Als het positief is dan is het volgende week nog duidelijker, maar het kan nu negatief uitslaan terwijl het wel positief is en dan ben je teleurgesteld om niks.

Ik duim voor, maar keep cool he!

Liefs Sophia

ik kan aan mezelf merken dat ik veel te ongeduldig ben. ik heb net dit berichtje erop gezet en ik ga even een beetje opruimen dan krig ik een ongi gevoel. en ja hoor weer een beetje bloed maar dit keer rood ik kan wel janken!!! volgens mij ben ik gewoon ongi geworden. ik baal hier zo van!!!! ik zit de hele maand te hopen en dat  die hoop wordt gewoon in een paar seconden van me afgenomen. en dit gaat al maand in maand uit zo. iedereen zegt wel dat ik er te veel mee bezig ben. en ik wil het wel uit mijn hoofd zetten maar het lukt gewoon niet.  

Terug
Bovenaan