bruin bloed,wat zal het zijn?

hallo allemaal
ik ben nu 3 weken verder na mn miskraam en nu ging ik  net naar de wc en wat zie ik......een drupje oud bloed...nu nog steeds elke keer bij het afvegen wat.
zou ik nu ongesteld zijn??
of toch mischien (ik durf het bijna niet te hopen) een innestelling.
Ik had dat namelijk bij mn vorige zwangerschap wel. een week voor mn nod begon ik oud bloed te verliesen..precies hetzelfde als nu. Toen duurde het ongeveer 8 dagen. Dus ik moet nu gewoon afwachten denk ik of het over gaat in rood bloed..
Maar ja....wachten is niet mn sterkste kant
maar kan het nu al mijn ongesteldheid zijn? lijkt me erg vroeg of niet?? hellupp,,,

liefs marjolein

hoi hoi,
jeetje wat spannend is dit he........ Ik herken wel wat jij zegt, ik had ook een beetje bruin bloedverlies een week voor ik ongesteld moest worden en toen bleek ik zwanger (inmiddels ook 3 wkn geleden een miskraam gehad) dus wie weet. Maar ja, het kan natuurlijk ook een ongesteldheid zijn. Heb je verder geen verschijnselen van of zwangerschap of ongesteldheid? Ik leef in ieder geval mee en hoop het beste. Spannend, hou me op de hoogte a.j.b.  een beetje ervaring uitwisselen is wel fijn.
Liefs,
San

hoi sandra
helaas heeft het bloeden doorgezet! het is helder rood bloed geworden en veel! gewone ongesteldheid dus denk ik! heb ook last onder in mn rug en vreetbuien dus het zal wel kloppen! wel lekker op tijd, vind ik wel fijn! (pas 3 weken na mk)
nu kan het echte klussen weer beginnen! 1 x in de 2 dagen is het beste toch??
mijn mannete heeft er alweer zin in haha!
enne...ervaringen uitwisselen vind ik ook erg fijn! daarom ben ik ook zo blij met dit forum!
liefs marjolein

Hoi Marjolein,
jammer dat het toch je menstruatie is, aan de andere kant, je kan je nu in ieder geval weer gaan richten op het zwanger raken. Ben benieuwd hoelang ik moet wachten op mijn eerste menstruatie.......of zal die niet komen........Nee, niet dromen, kan alleen maar tegenvallen als ik dat doe!
Ik wens je mannetje alvast veel plezier met het "om de dag klussen", daar zijn mannen gek op, kheb d'r ook zo eentje hihi.
Liefs, sandra

hey san!
tja,mannen hahaha...ach ik ben wel blij dat mn mannetje er gek op is..hoe meer kans op een zwangerschap toch?!
ik hoop dat bij jou de ong. gewoon weg blijft ok..ik voor je, ok!
ik ben opzich nu wel blij dat de ong. er is,weet ik tenminste dat mn fabriekje daar binnen nog werkt! alleen ik ben nu wel heeeeeeeeel erg ongesteld. er zat zelfs wat op mn hoeslaken vanmorgen! heb ik nog nooit eerder gehad en toen ik vanmorgen op de wc ging zitten voelde ik er gewoon wat uitstromen. bah, ik ben gewoon vies van mezelf! zal dit normaal zijn?? anderen mogen ook reageren, hoor! ik maak me toch wel een beetje zorgen hierover.
liefs marjo

oh.... had net een verhaal zitten typen voor je bij het berichtje wat ik getypt had over mijn ongi, maar lees dus dat je lekker ongi bent!
Eindelijk eens opgelucht dat je ongi bent of niet? Is toch mooi dat je niet weken hoeft te wachten, ik was er voor de 1e keer in mijn leven ook blij mee! haha

Gisteren geprobeerd te klussen maar helaas ging dat niet echt soepel, durf niet zo goed, net of er wat veranderd is ofzo.....
Heb wel al een tampon gebruikt, die ging wel goed maar ja.... die is natuurlijk een stuk kleiner dan de piemelaritus van vriendlief!! Toch maar eerst met ' viebje'   proberen!

Succes met klussen! En misschien deze maand al wel raak! hoop het zo.
Gr. Roos

Trouwens.... ik had ook zoveel bloed hoor! Vond het ook niet echt normaal maar het schijnt toch te veranderen na een mk/zwamgerschap.
Je moest je ongi niet meer vergelijken met je ongi voor je zwangerschap.

Gr. Roos

Hoi Mayotje,
jeetje, je bent dus echt wel "vreselijk ongi" om het zomaar te zeggen. Heb je ook verder nog last van krampen ofzo? Ik heb namelijk 5 jr. een spiraatje gehad,een ideaal ding moet ik zeggen, 5jr. niet ongi geweest, maar de eerste keer nadat dat ding eruit was was met toch een ellende......Vreselijk veel bloed en een buikkrampen zeg.....De keren daarna vielen reuze mee! Kan me een klein beetje voorstellen dat de eerste keer na een mk ook zo is, je bent in wezen 2 a 3 maanden niet ongi geweest....je lijf moet dat ook weer ff "opstarten"?
Net wel nog even lekker aan het klussen geweest hoor, je moet je kansen uitbuiten natuurlijk hihi, maar ondertussen kijk ik wel een beetje in spanning uit naar mijn 1e ongi, dan heb ik ook weer een richtpunt. Hoewel ik hoop natuurlijk dat dat niet komt, maar daar hoop ik maar niet te hard op.
Liefs, San

Terug
Bovenaan