Bruin bloed

<p>Hallo,</p><p>Ik heb even een vraag:</p><p>Gisteren moest ik ongesteld worden, sinds eergisteren iets bruin bloed/afscheiding, en gisteren weer iets. Nu is het afgelopen en heb verder geen erge buikpijn, wat ik normaal gesproken wel hebt tijdens de menstruatie.</p><p>Ben wel met vlagen misselijk, erg moe, zere borsten en harde buik</p>
 
Nu heb ik vanochtend een test gedaan, wij zagen zelf een heel licht streepje. Op een foto zie je helaas niks. 
Wat zou dit kunnen zijn? Is het verstandig om met een gevoeliger test te testen (die van 4 dagen voor je NOD) of kneedt dat geen nut en moet ik wachten tot einde van de week
 
Earlytesten zijn zonde van je geld en al helemaal als je gister al je nod had. 
Morgenvroeg of anders overmorgen even met een normale test testen. En mocht het streepje duidelijker worden dan kun je er wel vanuit gaan dat je zwanger bent.
Bruin bloed is niks mis mee, kan innesteling bloeding zijn :)
 
Als je een heel licht streepje ziet, binnen de afleestijd, dan betekend dat een zwangerschap. Naar mijn weten kunnen die testen niet positief zijn als je niet zwanger bent, een voorzichtige gefeliciteerd dus alvast! 
Het kan zijn dat je laat HCG aanmaakt, verdubbelt om de 2 dagen dus ik zou zeggen, 2 dagen na je vorige test, nog een testje wagen! 
 
Terug
Bovenaan