bruin bloed

Ik heb vrijdag 4 juni mijn OD gehad. Ditmaal duurde het niet zo lang want 's maandags was ik er wel weer vanaf. Nu had ik afgelopen vrijdag bruin bloed bij het plassen. Wie weet wat dit kan zijn??? zaterdags ook nog even en daarna geen last meer van gehad....
 
Hoi Tika, toevallig heb ik prcies het zelfde. Ik had er ook een beetje buikpijn links onder bij...
Ik weet niet wanneer jij met de pil bent gestopt maar ik dacht dat het daaraan lag....

We horen het wel.

Liefs Tina
 
Ik ben vorige maand met de pil gestopt. Ik heb nu dus 2 menstruaties achter de rug. Het zou er wel mee te maken kunnen hebben want je lichaam moet er natuurlijk nog wel aan wennen.
Wel toevallig zeg, dat we allebei hetzelfde hadden,hihihi. Wanneer ben jij gestopt met de pil????
Ik had trouwens geen buikpijn erbij. Ik baalde wel want ik was op stap en had niks bij me :-(

 
Dit is mijn tweede pilloze maand. Heb 2 juli mijn NOD. Ik heb wel voor de zekerheid altijd iets bij me, voor het geval dat.

Kwa naam schelen wij trouwens ook niet veel (komisch)

 
Hé wat toevallig. Als mijn cyclus deze keer wel 28 dagen is dan heb ik ook 2 juli mijn NOD en als hij weer 31 dagen is net als de vorige keer dan heb ik 5 juli mijn nod!
En idd. onze namen schelen ook maar 1 lettertje, hihihihi
Maar eh, als je 2 juli je nod heb, zitten jullie nu ook in je klusperiode, hihihi.
Wat gek toch hè, zo'n forum. Je kent elkaar niet maar weet wel hele intieme dingen van elkaar. Wat een rare wereld ;-)
Maar heel veel succes en ik hoop voor jullie dat het ook snel raak is!
 
hoi ik las je berichtje over bruin bloed plassen,misschien een rare vraag maar hebben jullie toevallig de dag ervoor ofzo geklust want dan kan het oud bloed zijn van je ongi dat er dan uit word ''gespoeld''bij wijze van spreken.daar heb ik ook wel eens last van
groetjes noelle
 
Terug
Bovenaan