Bruin bloedverlies 7 dagen na IUI

Hallo iedereen,

Ik heb op 21-12 de vierde poging IUI gehad. Ik had aan beide eierstokken twee mooie follikels en mijn baarmoeder wand zag er mooi dik uit. Zaad van mijn partner was 2.5 miljoen. Vol goede hoop gingen we de IUI in. Helaas werd die hoop na 7 dagen alweer weg genomen toen ik opeens weer bruinbloed begon te verliezen. De moed zakte weer helemaal in mijn schoenen. Het voelt alsof het eitje geen eens tijd heeft gehad om in te nestelen op deze manier… ik heb dit de afgelopen IUI’s ook gehad. Iets van een week bruin bloed verlies en daarna echt ongesteld. Het bloeden werd ook steeds meer maar bij deze keer neemt het alleen maar af en heb ik nog helemaal niet het gevoel ongesteld te worden… Verder heb ik ook last van hoofdpijnen. Mijn borsten waren tijdens mijn ovulatie behoorlijk gevoelig, die zijn ondertussen wat minder gespannen en gevoelig geworden.

Zou het dan toch kunnen zijn dat je mét bruin bloedverlies zwanger zou kunnen zijn?

Heeft iemand hier ervaring mee?

 
Ik denk ook eerder aan een innestelingsbloeding.. Wie weet is het toch gelukt! Bruin bloedverlies hoeft een innesteling zeker niet in de weg te staan. Ik heb zelfs altijd rood bloedverlies gehad vanaf 2 a 3 dagen na de ovulatie. Maar ook dat leek geen belemmering te zijn. Dus de hoop niet opgeven hoor! 
 
Dank voor jullie reacties!! Die twijfel komt echt omdat het de vorige keren ook precies zo ging. En ook omdat die bloeding iets van 5 dagen aanhoudt dus dat voelt dan gelijk als of het daarbinnen aan het instorten is... Maar fijn om te lezen dat het toch niet gelijk hoeft te duiden op een menstruatie... Wie weet is het dan toch raak deze keer! We gaan het afwachten en op dag 15 na de IUI misschien maar even een test kopen... :) 
 
Oké ik hield het niet meer en heb zojuist een test gedaan. Er is echt duidelijk een streepje te zien!! Maar nu durf ik het eigenlijk niet te geloven omdat ik 14 dagen na ovitrelle heb getest en misschien daarom positief is uitgeslagen.... Echt een mindf... ??
 
O, wat spannend! Ja, dit is idd heel erg zenuwslopend. Hopelijk goed nieuws en over een paar dagen nog steeds een mooie streep! 
 
Oké ik kan met zekerheid zeggen dat het is gelukt! Net de gynacholoog aan de telefoon gehad en die heeft bevestigd dat ik zwanger ben en dat het niet meer door de ovitrelle kan komen!!! Kan het bijna niet geloven, nog zo onwerkelijk maar ontzettend blij!! 
 
Terug
Bovenaan