Bruin bloedverlies + kloppend hartje

<p>Hallo Dames,  </p><p>Ik hoop dat iemand antwoord heeft op een paar onzekerheden van mij. Ik dacht dat ik ongeveer 7/8 weken zwanger zou zijn. Sinds gister heb ik bruin bloed verlies. Het begon met bruine afscheiding, maar nu is het duidelijk geen afscheiding meer. Het blijft wel bruin van kleur. Vanochtend mocht ik komen voor een vroege echo. Het was allemaal heel goed en duidelijk te zien met een buikecho en het hartje klopte heel duidelijk. Ik zou alleen waarschijnlijk 5/6 week zwanger zijn. Alles zag er volgens de verloskundige goed uit. Nu was ik ook even gerust gesteld! </p><p> </p><p>Alleen blijft het bloedverlies steeds meer worden.. en ik heb ook lichte steken in mn onderrug. Iemand hier verder ervaring mee? </p><p> </p><p> </p>
 
Hoi,
Ik wil je mijn ervaring wel geven. Ik ben nu 34 weken zwanger en heb vanaf begin week 5 t/m eind week 8 bruin slijm en soms ook bruin bloed gehad. Ook buikkrampen die doorstraalde naar mn rug en mn benen. Toen ik naar het zk belde zeiden ze wat ze in deze fase altijd zeggen. Het is 50 % kans. Als ik jou was zou ik een beetje vertrouwen op je lijf. Je hebt het hartje gezien! En bloedverlies komt heel vaak voor! Hoeft niet altijd mis te gaan. Ga leuke dingen doen! Ik wens je alle geluk!
 
Bruin bloedverlies komt vaak voor als je net zwanger bent :) ze noemen dat een innestelings bloeding, zolang het bloed niet helder rood word en gepaard gaat met heftige buikpijn hoef je je geen zorgen te maken ?
 
Terug
Bovenaan