Bruin bloedverlies

<p>Hoi dames,</p><p> </p><p>Sinds september zijn we bezig met zwanger worden. Ik heb de eerste maanden een lange cyclus van 40 dagen gehad. In december was ik volgens de mijn cyclus 2 weken overtijd, maar helaas toch ongesteld geworden en negatief getest. Nu heb ik sinds vorige week maandag elke dag een veeg bruin bloedverlies. Heb afgelopen maandag negatief getest. </p><p>Zou iemand mij kunnen helpen met wat het eventueel kan zijn? Bij de dokter hoor ik steeds dat ik moet afwachten. Heb verder geen bijkomende kwaaltjes.</p><p>Groetjes Sanne</p>
 
Ben je in september gestopt met de pil of iets? Dat kan soms wat langer duren voordat je weer een normale cyclus hebt. Je hormoonhuishouding moet even gereset worden.
En helaas is het magische woord op dit forum wachten, hoe vervelend ook. Succes!
 
Ja wachten is idd het magische toverwoord... Ik heb het nu voor de 2e x bruin verlies terwijl ik na augustus gestopt te zijn ook wel dacht weer een cyclus te hebben. Dus je bent niet de enige en zelf vind ik het ook wel fijn te lezen dat er ook dames net als ik met dat probleem zitten. Smurfjes ook al.
 
Ook ik heb hier last van. Normaal altijd 2a 3 voor mijn menstruatie. Nu al 8 dagen! Steeds bij afvegen. Ik moet maandag ongesteld worden, liever niet natuurlijk. 
Wij zitten in ronde 11. Vandaag de huisarts gesproken. Als ik inderdaad ongesteld wordt gaan we de onderzoeken in..
Maar de huisarts heeft nog hoop voor ons. Voel af en toe wat steekjes, een vreemd gevoel soms van binnen maar ook die heb ik vaker gevoeld..dus ja...
Wachten wachten wachten
 
Terug
Bovenaan