Bruin bloedverlies

<p>Hallo!</p><p>Ik zit met iets raars. Na mijn menstruatie in augustus heb ik de pil niet meer geslikt. Maar ik weet niet meer precies op welke dag mijn laatste menstruatie begon. Dat is ergens rond de 24 augustus geweest. Nu dacht ik een goede week terug ineens dat het wel weer tijd werd voor een menstruatie maar deze is tot nu toe niet doorgekomen. Wel heb ik tot gisteren een dag of drie wat bruin bloedverlies gehad maar dat lijkt gestopt te zijn. Ik heb afgelopen donderdag en vanmorgen getest maar beide keren negatief. Wie heeft dit ook wel eens gehad? Ben dan dus helemaal niet ongesteld geworden. Kan dat zomaar? Dit heb ik zelf nog nooit gehad, ook niet voor mijn eerste zwangerschap.</p><p>Hoor graag van jullie </p>

Hallo, ik heb dit vorig jaar ook gehad. In dacht ongesteld te zijn maar het bleef bij bruin bloedverlies. Uiteindelijk op advies toch getest na een week en dit was positief. Het kan innestelingsbloeding zijn en dan test je vaak pas een week na de instelling positief. Misschien gewoon nog even geduld hebben dus..

Terug
Bovenaan