bruin bloedverlies

Hoi,

Ben nieuw op dit forum dus zal me eerst even voorstellen. Ik ben Minke, 28 jaar en moeder van een dochtertje welke bijna 2 jaar is. We zijn inmiddels aan het oefenen voor een 2e kindje. Ben net gestopt met de pil maar heb een rare bloeding. Zal het even proberen uit te leggen:

8 juli was de eerste dag van mijn laatste menstruatie.
23 juli heb ik 1 dag bruinverlies gehad.
25 juli in de ochtend alleen weer een beetje bruinverlies
En de nacht van 26 juli had ik echt hevige buikpijn dat ik gewoon uit bed moest omdat ik me zelf geen houding meer wist te geven. Eenmaal op de WC kreeg ik het heel warm en had ik het gevoel dat ik moest overgeven. Dit is niet gebeurd. Terug in bed was die pijn over.
27 juli wederom een beetje bruinverlies en 28 juli echt maar een ini mini beetje

Ik  denk niet dat ik zwanger ben maar toch wil ik wel een testje er tegenaan gooien gewoon voor de zekerheid. Wanneer zou ik dit kunnen doen? Heb nl. nog geen inzicht op mijn cycles?

Gr. Minke

Hoi en welkom op dit forum!
Het bruinverlies kan ook komen omdat je cyclus weer op gang moet komen, ik heb het ook gehad nadat ik net gestopt was met de pil. Ben trouwens nog steeds aan het ontpillen.........maar dat terzijde.
De zwangerschaps test kan je ip volgens mij al doen als je 1 dag overtijd bent en er bestaan zelfs testen die je al 4 dagen voordat je ongesteld moet worden kan doen.
Ik zou gewoon uitgaan van de keurige 28-dagen cyclus en dan die test er tegen aan gooien. (maar ik ben zeer ongeduldig van aard hoor!). Als je dan niet zwanger blijkt en gewoon moet wachten op je menstruatie is dat in ieder geval uit de lucht......
succes!
Liefs Rimk

hoi heb ff het een en ander voor je uitgerekend. zie hier

08/07/07
Eerste dag van je laatste menstruatie

19/07/07
Een beetje vruchtbaar

20/07/07
Vruchtbaar

21/07/07
Erg vruchtbaar

22/07/07
Eisprong

27/07/07
Innesteldag

05/08/07
Vanaf hier kun je testen

Dus die bloeding kan ook eventueel een inesteling zijn als je een vroeg ei heb gehad ???

spannend hoor, nog ff wachten dus

gr. Bambi

Ik heb precies hetzelfde gehad als jij.

11 juli 1e dag laatste menstruatie
27 juli beetje rood bloed verlies
28 t/m vandaag is het heel weinig en een beetje bruin.

Veel te vroeg om mijn   menstruatie te krijgen, maar volgens mij te vroeg voor innestelings bloeding.

Bij mij kan het ook zijn dat mijn cycles nog in de war is, omdat ik pas 11 juni ben gestopt met anti-conceptie.

Heel veel succes met afwwachten tot je begin augustus kan gaan testen.

Groetjes
Mant

Hai hai, ik heb ook een vraag aan jullie.. Ik ben sinds eind maart, na verwijderen Mirena spiraal, niet ongesteld geworden. Om gek van te worden. En nu sinds 10 dagen bruine afscheiding! Elke dag, donker bruin maar niet veel. Dus geen echt bloedverlies waarbij je een tampon nodig hebt. Is dit toch een ongesteldheid??!! Ik hoop het, wil nu wel eens beginnen met een kansje...

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie antwoorden! Er is nog steeds geen menstruatie hier, heb nog wel een paar dagen nadien last van een heel klein beetje bruin gehad. Maar nu dus helemaal niks meer. Bambi bedankt voor je berekening!

Ben echt benieuwd hoor en hou jullie op de hoogte.

Groeten!

Terug
Bovenaan