Bruin bloedverlies

<p>Hallo Allemaal,</p><p>Morgen ben ik 6 weken zwanger en vanmorgen had ik met het afvegen na het plassen bruine afveeg.  En merk dat er ook nog meer bruinbloed zit zegmaar.. ook heb ik sinds een paar dagen een menstruatieachtige buikpijn.. Nu had ik vanmorgen voor de zekerheid de verloskundige gebeld, en zij zei dat het niet perse gelijk iets ergs hoeft te zijn, maar dat ik het wel even in de gaten moet houden de komende dagen</p><p>Maar eigenlijk houdt het me de heletijd bezig en ben ik echt bang dat het straks mis is ?</p><p>Mensen die hier ervaring mee hebben?? </p>
 
Ik heb nu ongeveer hetzelfde. Vandaag 5,5 week zwanger en ook bruin bloedverlies vanochtend. Bij afvegen helder rood. Uur later niks meer. Maar ik voel wel een beetje menstruatie achtig  krampen in mn onderbuik.
ik ben nu zo bang dat het mis is. Zit op mn werk maar kan me totaal niet concentreren. Verloskundige al gebeld maar het is nog te vroeg voor een echo dus ik kan alleen maar afwachten. Vreselijk vind ik dit!
 
Dag beiden,
 
Hoe is het bij jullie afgelopen? 


Ik heb dezelfde ervaring. Pas een positieve zwangerschapstest. Vrijdag was mijn Hcg nog verdubbeld. 

Nu zondag,  nog steeds, lichte buikkrampen in onderbuik en sporadisch bloedverlies wanneer ik naar toilet ga. 



maak me echt zorgen. Ik hoop dat het niets is. 


groet,
Alien
 
 
ik heb ook bruin bloedverlies gehad de eerste weken van de zwangerschap... bruin bloed is meestal indicatie van oud bloed, 
baarmoedermond is ook extra gevoelig en kan ook wat sneller bloeden..
zoals de vk al zegt, je kunt alleen afwachten tot die eerste echo
Dat vond ik destijds ook spannend!
Inmiddels 24 weken zwanger dus het kan best goed aflopen! Sterkte!
 
@cardiozuster, wat fijn om te horen dat het bij jou gewoon goed is gegaan! Dat geeft mij hoop.
@Alien, ik begrijp je zorgen helemaal! Ik denk ook continu dat er iets mis is. Ik had na woensdag geen bloeding of bruin bloed gegad. En woensdag was bij mij echt minimaal. Dus ik hoop dat bij mij nog steeds alles goed is. Ik heb wel redelijk last van krampen en steken in mijn onderbuik. Daar maak ik me nu weer druk om. Niet echt pijnlijk ofzo maar beetje vervelend. Ik hoop dat alles goed is. Ik heb 22 juli pas eerste echo. Vandaag 6+2 weken zwanger.
 
helaas nog even afwachten dus! Hoop voor je dat alles goed gaat!Vergeet niet dat je baarmoeder ook groeit, kan ook best zijn dat je dit even voelt volgens mij had ik ook af en toe wel lichte krampjes
 
ik gebruik de phillips zwangerschaps app, die geeft een beetje info over wat er in je lijf gebeurd, vond ik zelf soms wel wat fijn (nu nog steeds) omdat het soms wat dingen helpt verklaren!
 
Terug
Bovenaan